24h購物| | PChome| 登入
2006-03-19 04:44:53| 人氣24| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

唉!我開始「病發」了=.=”……

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉!自從找不到阿寶,我又開始狂「目及」女喇,我懷疑依個係我既天性,我好似「目及」少陣都會死咁,今日我就發覺自己真係「病發」喇。

今日本身飲完下午茶,無無聊聊咁周圍行,行行下去左嘉湖銀座,好自然咁入左活力城,一心諗住入去睇人打機,我行埋去睇人地打《the house of the dead 4》。睇睇下人地打機,我視線左前方,有一對男女,既然佢地係背住我,我當然放縱自己,眼都唔斬咁望果條女既背影。

我發覺自己都幾鐘意「目及」依類型既女子,該名中國藉女子,年約廿歲,蓄有一把長而金啡色既曲髮,中等身材,瓜子口面,膚色偏白,五觀端正,身穿連身牛仔裙和白靴,頸部戴有白色頸巾。

其實,同阿寶一齊之前,我每日都做緊「目及」女依個動作,但同阿寶一齊果幾個月,我又好乖咁,無「目及」女&「聊」女喎。不過,話時話丫,我鐘意「目及」既女子外形,天智每次都會話:「你條友咁鐘意『目及』MK妹,唉!唔好話MK妹,大把出泥『做』果d,都係咁著架喎,唉!阿師兄,有時真係唔明你,到底依d外形既女子,有咩咁好『目及』……」

講開又講,其實在我角度睇,我自己較為鐘意睇d女既春裝、秋裝和冬裝,係咪奇怪點解無夏裝呢?因為我覺得夏天果陣,d女通常都係著背心仔,d背心仔來來去去都係果d款,十年如一日,而且d妹妹仔通常會襯到好核突,加上未發育,真係有d影響巿突,亦影響左果d年長些少既姐姐仔們,但好睇既姐姐仔們既夏裝,美感始終較冬裝為低。

女始終都係「目及」好d,上身之前就真係要認真考慮,「目及」果陣幾時都只會睇到最美好既一面,訓覺果陣幻想下同d索索地既女,行街睇戲拖手食飯打車輪上床,就真係幾好既,但就真係發下夢好喇,世事總係無咁理想,任何野背後都有價錢牌,事實上一切野都係好鬼現實,唉!……

台長: LEO LEE
人氣(24) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文