24h購物| | PChome| 登入
2005-06-11 04:57:25| 人氣159| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

爆笑佛學課(9/6/05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今天是上佛學課的日子,我已有三個月沒有見梁老師了,他今天講的經,繼續是去年的《妙法蓮花經》,我誠實地告訴各位網友,我雖不否定鬼神的存在,但我對宗教的興趣一般。今天參與佛學課,一來是為見梁老師,二來是護士姐姐都想聽梁老師的佛學課,可惜無暇抽身到臨,那只好托我錄給她聽,於是我出席今天的佛學課。

佛學課堂中,我是在坐之中,與梁老師最有淵緣,他又毫不客氣地中傷我了。梁老師解說「十善」時,他大聲地說:「『不綺語』係唔好講咸濕野,挑起人地既淫慾,係一項好大既罪孽,大家千其唔好唔好,俾果個外表斯文靚仔既李熙嵐呃到呀,其實佢時時都晌度講咸濕野架!大家千其唔好學佢呀!哈哈哈……」我只好回應:「幾時有呀,梁sir你咪亂講呀!」

下課後,梁老師請眾人一同上茶樓,此時我是最遲一個到達,我只能坐在佛學課之中,唯一的一名女同學旁,但不需一會兒,我的心癮便發作了。正當一眾人等與梁老師熱烈討論時,我便終於忍不了,開始「聊」那名女子,取她的ICQ號碼,但那群來自「白堊紀」的梁老師和學生,就即時起哄,梁老師更說:「衰仔,你又晌我面前識女仔,你真係死性不改架喎!你自己睇下,你搞到人地面都紅晒喇,你幾唔應該丫,哈哈哈……」

一陣笑聲過後,那個自稱黑社會的學員,便說:「上官兄,你真係聞名不如見面,你果然有返一手,難怪梁sir之前講,話佢有一個好想做警察,而且溝女都有返一手既學生,今日我終於見到,厲害!」我只好勸這名自稱黑社會的人士,千萬不要聽梁老師對我的惡意中傷,但此時甘嘉耀又加入論戰中。

甘嘉耀說:「你唔好信李熙嵐就真啦,梁sir,係咪咁話法呀?有d野可能你唔知咋,上年我地中六補習班果陣,泥左條讀深培既女,果條女個樣cool到爆,但死人上官都有辦法聊到人地架喎,我同梁sir都佩服佢囉,我就簡直晌度當戲咁睇呀,幾緊張刺激呀,正!若果佢經驗再豐富多d,佢將來遇到咩冰山,都一定能將冰山劈開。」

對於這群來自白堊紀的雄性生物,我只好對他們說「你地班化石丫,你地咩古老十八代思想泥架!我剛才同哩位靚女講兩句野唧,唔代表咩架喎,但你地則可以諗到咁多野出泥,我佩服你地就真喇!甘嘉耀,好心你就唔好佛口蛇心啦,我記得你曾經非常羨慕向我講:『嘩!真係羨慕你咁易識到女……』我易識到女,係因為我夠膽出聲,唔係我溝女有一手,而且講兩句野之嘛,咁就係想溝人地架喇咩?仲有呀,你地頭先咁講,會嚇親哩位靚女架嘛!」

離開茶樓後,我告訴梁老師,我到來聽講,是因為護士姐姐原故,梁老師即時問:「係?你追緊佢呀?」我對此立即否則,並請他不要誤會。我坦言說從研習玄學後,認識到什麼也不能強求,亦沒有方法強求,我是順應天命的,那麼今明兩年,倒不如專心工作,豈不是更好嗎?況且,我已經領悟了一些殘酷的道理。

台長: LEO LEE
人氣(159) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文