24h購物| | PChome| 登入
2005-04-10 02:30:19| 人氣70| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

喵!我係福頭神......(10/4/05)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

各位看到「福頭神」這張相片,是否有點驚嚇呢?這是我早前無意中拍到的,記得當我準備替牠照相,但基於牠好奇的天性,正當我按下按鈕之際,牠前來嗅嗅相機,因而拍了這張多麼驚嚇的相片。

我經常希望自己,與福福或小BB的身份對調,我情願自己是隻家貓,《愛與誠》也有歌詞:「做隻寵物至少可愛迷人……」,萬千寵愛在一身的家貓,多麼的叫我羨慕,但牠們又不一定是這樣想。剛才與天智一起吃飯,就為福福和BB有這樣的幻想。

BB:福福,好悶呀,唔掛住訓啦!陪我吹下水啦,喵!

福福:你估今日有無人探我地,同我地玩呢?

BB:我諗無掛,貓哥哥哩幾個月咁忙,似乎都無識到d愛貓姐姐。

福福:唉!我都好悶,貓哥哥都唔同我地玩既……

BB:你隻鹹濕貓,原來鐘意食波餅,哈哈哈……

福福:錯!我唔咪馮姐姐都o爹,我唔係咁隨便既貓,喵!

BB:我不嬲都只係o爹貓哥哥。

福福:唔咪學貓哥哥叫我個名,我就一定會應架,喵!

BB:係咩?我就唔咪幾信喇……

福福:我都好高鬥架,唔咪立亂跟人走,喵!

BB:乜係咩?你無咁做過既話,我切左個貓頭落泥,掉落廁所沖走佢!

BB:你講大話要受罰,喵!

福福:你痴線架!做咩咬我屎忽喎!喵!

BB:真係想天智泥探我,咁我就可以聞佢,吸下佢d煙味,查實我係隻煙鏟貓,喵!

我寫日記的時候,「福頭神」又是在睡覺,牠真是由早睡到晚,體型越來越大,也越來越重。小BB現在卻走來走去,似是發了瘋的跑跑跳跳,真希望「福頭神」即時作法,令小BB停下來,去咬「福頭神」的屁股,好讓我有個安靜的環境工作。

今日還聽了一個笑話,內容是指有個「賣唔出」的老孤婆,但她養有一隻貓,某日天神給予她一個願望,她便要求天神,把這頭貓變至湯告魯斯相同樣子,天神完成了她的願望,此刻貓兒對老孤婆說:「你而家係咪好後悔,點解要切左我條撚呢?」

台長: LEO LEE
人氣(70) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文