24h購物| | PChome| 登入
2004-10-10 04:34:39| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

隨筆.姊弟情深(10/10/04)

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

時間過得真快,而家已經係十號喇,距離上一次寫日記,即係九月廿七日果篇《離別》,已經有十幾日喇,自從哩一篇日記之後,都好似無乜心機再寫日記,我再次寫日記既哩一刻,我睇緊一班曾參與登陸諾曼第的美國101空降師E連老兵,講述以前既作戰經歷,我地絕對要向E連所有官兵致以最高敬意。

今晚又係星期六晚,家姐例牌唔晌屋企過夜,又係得我一個人晌度發呆,提到我家姐,我同佢感情都算係幾好,甚至可以話係姊弟情深。我自幼就已經好鐘意同我家姐一齊,一齊既時候總係會高興,晌我廿二年人生裡面,我諗唔起幾陣時同佢一齊係會唔開心。我由滿月開始,就已經同阿麻阿爺、三個姑姐和家姐一齊住,我直至大約七歲先至同返父母一齊住,但都只係同父母一齊生活左兩年。

回憶起當時,七歲既我正要面對與家姐分開生活,起初並唔感覺到有咩問題,直到佢比左一堆野我,我都唔係好記得係咩喇,只係好似一d比我解悶既野,就由果一刻開始,我覺得有d生離死別既感覺,雖然我無表露出泥,但心裡卻隱隱作痛。一年苦悶寂寥又痛苦既日子過去,佢終於升中一喇,亦同返父母一齊住,即係我地又再次一齊生活。佢讀中一哩年,亦即係我同父母一齊生活既第二年,亦係最後一年,雖然父母經常給予我皮肉之苦,但卻可以算係我童年之中,最開心的一段時間。

當時,我家姐經常有d新奇刺激既玩意比我,個個星期都有新鮮野玩,佢時不時放學又會買野食返屋企,最記得有一次阿媽早返,佢就晌阿媽未開門之前,將d冰條等零食掉晒出街,而家諗返起都好好笑,講起哩件事,卻又令我想起八歲生日,我老母果日又係無啦啦早返,但唔係同我興祝喎,佢直頭就唔記得,仲一入門口就鬧鬼我,直到而家我都好記得,亦係我到而家仍咁憎佢既其中一個主要原因。

小學二年級之後,我就跟左一個姑姐姑丈住,直至二零零二年。晌哩十年多時間之中,與家姐都係聚少離多,即使後來佢搬返去同阿麻一齊住,依然無咩機會見面,其實聚少離多又的確無可避免既,因為果陣我咁細個,點同而家呢,而家鐘意唔返屋企訓就唔返,帶邊個上屋企都得,基本上係無皇管,搞咩都得,只要唔比幾個「老闆」知就乜事都無。

早兩年開始同家姐一齊住,初時都有d唔習慣,話晒都分開左十幾年,但我又估唔到好快就適應。記得同佢一齊住之後,佢第一份送比我既禮物,就係出左部電話比我,雖然唔係d咩好IN既款,但有得用好過無得用丫,而我又只要求打得出打得入,同埋有個免提聽筒比我扮G4,就已經可以喇,哈哈哈……直至現在,我都唔記得佢買過幾多樣野比我,因為實在太多,有平有貴,但晌我心目中,平貴並唔係最重要,重要的是在於那份意義,所以當我每一次整爛佢送比我既野果陣,我都會好唔開心。

直至目前為止,我記憶之中,我整爛過一件佢送比我既野,包括一隻手錶、蜜蠟手鏈和一隻金髮晶戒指,其中以金髮晶戒指令我最感遺憾,因為哩份係我升到中六,佢送比我既禮物,金髮晶本身已經唔平,而原石戒指更加絕無緊有,所以我仍保有戒指遺骸,希望有一日我能夠搵返一隻相類似既戒指。

剛才提起部電話,我而家時不時仍會使用,早前更借過比深培姐姐用,現在每當有來電,就會響起《哈姆太郎》哩首歌,都好令我懷勉一下過去,所以我係一定唔會整爛哩份禮物。

早前有一晚,我家姐由於打銀行工,又有唔知乜鬼金融專業資格,就反而令佢晌銀行開d乜鬼投資戶口有困難,所以就叫我去開,當時我梗係反問佢,點解佢唔叫佢自己條仔開呢,但佢答:「你姓咩呀?我姓咩呀?佢係咪姓李呀?隨時可以同佢分開都得架喎。」佢講完哩句我就明喇,我晌佢心目中,比佢條仔總要得多,正如我話過,若果無仔女的話,保單受益人會寫我家姐。

到左最近,我晌度煩緊幫我表弟搵補習老師哩件事,當我家姐得悉深培姐姐唔再補落去果陣,就即刻同我講,話加深培姐姐人工,差額由佢補貼,不過總係事與願違,始終係談判破裂……查實晌可接受補貼限額範圍內,就由我話事唧,不過我家姐卻話明哩個補貼優惠,暫只可用晌深培姐姐度,佢好少咁大細超,難道佢發現到d野?

自從同家姐一齊住之後,我服飾自由度大增,我可以著我鐘意既衫,即係我幾時著西都得,除左同佢一齊出街既時間。記得以前同姑姐住果陣,總係唔比我著得整齊d,我都唔明點解。我覺得著得整齊d完全無問題丫,特別係去買野果陣,對眼生晌頭殼頂既售貨員及侍應,都會態度好d啦,先敬來衣後敬人嘛,同埋咁著至可以含蓄地突顯我操得咁FIT既身型嘛,要胸肌有胸肌,要手擘有手擘,就連背肌都操到下出泥,哈哈!yeah^.^V,雖然有點「空心大老棺」,但眾多意見都一致認為哩個係最適合我既外形。

現時我研習玄學,終於可以算係解開,點解我一鐘意同家姐一齊喇,原因其實好簡單,因為我地兩條命,都可以互保不足。我得悉哩個答案之後,都非常高興。自此之後,有異性無人性哩個做事準則,就唔再適用於佢,佢同我心目中既女神,有著同等地位和重要性。

台長: LEO LEE
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文