24h購物| | PChome| 登入
2004-10-02 04:16:45| 人氣20| 回應0 | 下一篇

號外.行家按鐘記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日終於可以靜靜地咁寫日記喇,早兩日都要同人地講電話,一講就幾個鐘頭,所以都無時間寫日記,希望各位網友見諒。

早幾日夜晚,我個行家老死突然打電話比我,佢話剛剛去左大埔「喼鐘仔」,哈哈哈……「喼鐘仔」即係去搵「一樓一」,簡單d泥講,咪即係叫雞囉,尋晚同佢飲野吹水,講返哩件事,都覺得好搞野。事源其實係咁既,文老師晌早前既日子,話行家晌哩兩個農曆月份,會係佢既桃花月,無錯,行家哩段日子,的確應左好多桃花既事件,最經常既就係「食波餅」,但最可惜既係,哩d全部都係d「施拉」或肥婆既波餅,行家話真係唔食好過食,食完簡直想嘔,連隔夜飯都嘔返出泥,哈哈哈……

行家同我講,話佢哩輪女就一個都遇唔到,但卻唔知點解,佢哩輪無啦啦咸濕左好多,日日都要睇AV,日日都晌度下載AV,一邊睇一邊打飛機,佢話佢試過一日打七次飛機,差唔多虛脫,另外,佢仲日日上咸網,時時晌度睇「一樓一」既網頁,晌度格價,最後就比佢搵到大埔有喎,哈哈,三百蚊,佢仲晌度教我,話一百就打飛機,二百就打飛機加含撚,三百就係扑野,哈哈哈……

行家話果晚佢「興合合」咁去到大埔,落左車之後,佢就拿拿聲走去果個「一樓一」既所在大廈,佢去到人地門口喼鐘。一開門,行家隔住鐵閘見到果條女,行家形容得好清楚,話果條女波大大,身材幾好,個樣都唔錯,眼大大,眉距闊,家門位有桃花氣,眼下又有明顯桃花線,膚色白裡透紅等等,總之係個一等一既淫婦相,哈哈哈……

行家一邊望條女個樣,一邊晌度問價,果然如網頁所示,明碼實價,但當行家望到單位裡面滿是紅燈,即係神枱果種紅光呢,就唔知點解,即時嚇到行家腳仔軟,繼而他「興合合」而且「硬硬的」的那話兒,變得「無泥神氣」,然後便同條女講:「唔該,唔洗喇!」跟住就即刻調頭走。

行家尋晚同我講返哩件事,真係好好笑,佢仲話下次呢,叫埋我去壯壯佢膽喎,又話三百蚊唧,對我泥講濕濕碎,我即時鬧鬼佢:「哩個唔係錢唔錢既問題!我係唔會同無感情既女人發生關係!要去你自己去!」我都唔明白佢哩排發咩癲,無啦啦去叫雞!

講完行家叫雞哩件事之後,又開始吹堪輿術數,佢問我:「你仲有無帶住深培姐姐個八字呀?」我無答佢,只係好順手咁晌褲袋拎出泥……

台長: LEO LEE
人氣(20) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (本台目前設定為強制悄悄話)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文