24h購物| | PChome| 登入
2004-12-11 16:50:39| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

正多個日記好煩啊...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實before正過個日記ga喇....但係又開唔番...好煩煩呢....所以咪正過一個囉...
係啊...我見左FILA啊...不過因為我未做過所以佢叫我做住part-time先囉...唔緊要啦,咪當學野囉...但係以後我同所有朋友,B頭佢地就有排無得見嚕...仲要日日對住D ghost,要講好d eng喇....其實我想讀番書,特別係eng,我唔想人地講咩都唔知...
自從我同B頭分開左,我個人好似無左自己咁,唔笑...只係識得喊...joey同ivy都話我,叫我唔好再去諗,但係你地都應該明白,唔係話要放低就可以就放低ga ma...你地問我點解唔嬲佢,其實我唔識嬲人,我咁鍾意佢,可以為佢做咁多事,你地就應該知道我其實係好愛愛佢ga啦~~雖然我真係好唔明白點解會咁...其實我自己唔可能再咁係呢個三角關係裡面,其實呢年幾我真係好辛苦好辛苦,明明知道但係又要扮唔知,因為我唔想失去佢,所以...
但係我仲係好掛住佢ga....

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文