24h購物| | PChome| 登入
2005-06-28 00:21:14| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我們都是有愛的人

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我同你放假,我地去左yan kai到,then我地就去街.....今日好sweet...其實你覺唔覺得我地好耐都無咁周圍去喇...
放完今日,我就要等到下星期一先可以放假....真慘啊...好在你都係啫...haha...
愛呢個字好似人人都有,但係最多出現係屋企人同自己到,今晚有個女仔係條街到仆倒我同你都即刻扶佢,但係其實我地係唔識佢ga,咁係因為我地都係有愛心既人,
Actually,我都愛我自己鍾意既人啦,只係其實我地仲有另一種愛啫.....
我但願所有朋友都能夠感受呢一種滿足感....
今日我同你講覺得你唔在乎我既說話,我收番~~因為...i'm wrong!!
除了你,還有誰??
係你.....係你.........i am waiting for that day~~pls let me know ....u need me.....i care~~核子
hahahahahhahahahahahahaha...........i love u
fr:幸子

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文