24h購物| | PChome| 登入
2005-02-06 00:52:53| 人氣67| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好掛住你地啊....朋友

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我要多感謝個位無名~朋友,唔知你有無睇我多謝你,我真係好耐無開電腦喇...如果再留言俾我既時候,可以留名俾我丫....我唔明咩係Before既朋友...now唔係咩??不過唔緊要啦...可以既話留個name俾我丫....thanks...你咁關心我....
我最近好攰好攰啊...識左一個叫parco,一個叫uno,佢地都好錫我,係我好唔開心既時候會係我身邊,工作上都help我好多,佢地知我想做full都係我後面撐住我,我真係好"滾動"....我好開心...thank you...
好掛住你啊b頭...今日打過俾你...你話聼晚or後晚得閒可以一齊食野...haha..好攰喇...see u later...my dear frd...

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(67) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文