24h購物| | PChome| 登入
2005-01-06 18:08:19| 人氣50| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我受左傷

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日我無番工,我真係無心情...我sd信息同佢講,叫佢都當我死左,因為我離開佢,我個心係好難過,因為感覺就好似睇住自己d blood係咁流,佢就好似你身體既一部份咁,好心痛...我無諗過我同b頭既結局會係咁,我一d都唔鍾意係咁,但係事情發生左,都無得改變,佢都好清楚我既性格,我唔會亂咁講d無發改變既說話,佢知我係認真...(遲遲未預備 第一句愛你 已經足夠蘊釀暗湧)

即使 可以暢聚
最幸運的一對伴侶
沿途仍舊牽手伴隨
原來為了溫韾之中帶著了恐懼
若那對手放鬆了 會怕失去

緊緊 擁抱以外
我用甚麼感到被愛
沿途陪著你 手鬆下來
遺留十寸空間誰相信 你在乎我
若罅隙拉闊 隨時會分開

誰都知雙手可緊扣
不依不捨的背後
這個信念有多溫柔
從害怕會被擁有
直到氣力不夠
十隻手指終於找得到對手
(十隻手指就是絕望時扶手)

能開不開心都緊扣
辛不辛苦都接受
是一個成就
可惜我只想與一個人尾指一勾
(可惜我只得我一個人翹起雙手)
也沒有

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(50) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文