24h購物| | PChome| 登入
2005-06-27 00:43:45| 人氣41| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我只係想開心

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

岩岩睇過你既info,睇見你寫既野,其實我唔開心ga,你好似放唔低過去咁,我......
其實有時我都會感覺唔到你俾我既安全感ga,因為你需要私人時間多,有好多時我都想同你講下野,唔知你有無發現,我地講既野愈來愈少啊??我唔想咁啊...
我諗唔明既野,我想你俾到意見我,只係你...busy~~
算啦~~
唔知點解我總係覺得,你唔係全部俾哂我....可能我對自己無信心啦~~
聼日我地一齊放假喇....唔知你又諗住同我去邊呢??everytime同你一齊放假,我都係最開心ga...你知ma...個日我先覺得係真正既假期呢...hahaha~~
仲有...我好掛住一個朋友啊,佢同我嗌左交啊...佢係ivy...

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(41) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文