24h購物| | PChome| 登入
2005-06-25 23:40:46| 人氣32| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

多謝你地

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

TIGER...thanks about yr message....
好耐我都無write日記喇...呢排都係番工同番工...very busy....
下個月4-5我去澳門啊...with my bf...想唔想聼下我同佢係點呢??
我地都係好簡單既人...so 過既生活當然都係好二人,雖然我地都好似好好咁,但係我地都會嗌交ga...因為大家都堅持!!但係我地都好鍚大家既...
有好多人都問我,你唔掛住b頭咩??answer is....i miss...i really miss him,
只係change另一個方式去愛佢...首先放棄既個個人只會傷害自己....

有一晚我同男朋友見到b頭同佳佳,就係個次我地攞哂所有野出離講,最後我都地係無事既,佢會了解我既一切...
希望我會有多d時間write下我最love既diary啦.....

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(32) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文