24h購物| | PChome| 登入
2005-01-06 02:37:36| 人氣62| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我同我最愛既人.....broken......

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我真係好唔開心...我同B頭無再一齊喇....我口話好憎佢,但係心其實一D都唔憎...我話佢既事唔再關我事,其實我想佢關心...不過我知佢唔會,因為佢唔會認輸,我好清楚佢既性格...
但係咁又點丫....我再唔可以做到d咩...我改變唔到我地既關係...岩岩online...好耐好耐..b頭問我:你真係當我死左啊??我心好掛住佢,但係我講過既野,我唔想自己都做唔到...其實我好想答佢ga...我好想同佢講:你都當我死左,唔係我可以點啊??or我好掛住你啊...or我只可以答你,我仲好愛你.....但係....最後我都sd番過去:咁你都當我死左嚕...佢竟然sd番離:好啊...我唔想寫喇...無心情啊...

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(62) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 男女話題(愛情、男女、交友)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文