24h購物| | PChome| 登入
2004-12-11 03:41:30| 人氣15| 回應0 | 下一篇

正多個日記好煩啊...

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

其實今次唔係我第一次正日記ga~~但係before個日記真係好煩,又開唔番喎...咪正番個囉...佢仲係到ga,不過係入唔番去ji ma..哼!!!
B頭又係咁喇,又係搵佢唔到,其實我心裡面覺佢係陪緊第二個...我好似無咩咁,但係心入面其實真係好唔開心ga!!不過唔開心咁又點丫~~佢都唔係個可以管得住既人離既,佢都唔會俾人管得到...
今日去左見FILA,佢請左我啊~~不過因為未做過,所以開頭會當雪雪係part-time先囉!!唔緊要既,學下野囉咪當...但係要番中環,好辛苦啊...但係今次唔會咁易放棄ga喇!!
呢排真係好攰啊!!係咁見唔同既工,真係好攰ga!!同埋同B頭分開左ji後,我個人都唔知自己係到做緊咩...係咁喊,好在bb同ivy佢地陪住我ja!!但係你地又知唔知道雪雪其實係真係好愛愛B頭??要我放得低唔係咁易既事??次次搵唔到B頭我就唔舒服咁喇!!唔知佢係到做緊咩..心掛掛~~我真係以為今次我地可以開開心心,但係我真係唔明白點解又要多多個人出離,就算你真係咁鍾意佢你可以同我講~~B頭...我真係好唔開心ga...我唔想離開你,所以一直扮唔知扮無事...不過有樣野我都覺得自己好得意,我唔嬲你...人地問我點解,我真係唔知,我知你有時愛我有時唔理我,可能都咁耐,我諗我愛你多過我嬲你...要我嬲你,我諗都係辛苦我自己...我做唔到...

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(15) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文