24h購物| | PChome| 登入
2005-07-15 23:09:58| 人氣37| 回應0 | 上一篇

今日放假~~

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放假嚕...好開心啊....
今日去左shatin搵joey,同佢食lunch...佢又唔記得扲野俾我喇~~激死人喇....
我今日買左33啊...polo既...
唉..好想買電話啊....
今日有時間睇下朋友仔既diary,真係好掛住你地ga....我地always就唔到時間見面...不過你地係我心裡面地位一樣無變既...hahah
好啦...男朋友仔做咩仲唔打俾我呢??咪咪想死啊??唔要你ga...
你啊...要好好珍惜我先得ga,你要明白如果唔聼話,想一齊都好難ga,知道嗎??
我想你知道,我好想你會一直係我身邊,無論咩事都好,都唔想你離開我啊...我都唔想無左你家ma....

台長: ‧°o米希亞‧°o 
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文