24h購物| | PChome| 登入
2003-11-17 00:07:01| 人氣49| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

驚喜

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日一朝返了學校影班相,可惜唔係個個同學都有訂到個 package,所以都唔齊人, d professors、dean 都冇個到,只係得我們大概 31 個同學,雖然唔齊人,但我們個個都影得好開心!!

之後下午便同部份 LMC 的同學影相,都好耐冇見lu,見番大家真係好開心呀!!仲要多謝你們隻熊仔公仔呀!它條邊係金黃色架,好襯我件袍呀!多謝晒!!

一路咁影,咁就影到成四點幾啦,而我媽咪就做了我個全日攝影師,爸爸就做了我個柴可夫司機啦。我們三個人咁就由朝早九點出門至下午五點幾先返到屋企,所以大家返到屋企都好攰……真係好攰!但我仲要做功課呀……

夜晚 upload 緊 d 相上網的時候,大姑姐按門鈴喎,我以為佢只係話我知我個得意小彤彤過了來玩,點知佢拎了個“周生生”袋出來,話係佢、鳳姑姐和娣姑姐送俾我,慶祝我畢業的禮物喎……真係估唔到呀!原來佢地今日來了屋企諗住搵我影相架,點知等極都等唔到我返,o係度等到五點幾先走,但我們都係前後腳咁撞唔到……可惜可惜……不過唔緊要,我們暫定 29/11再影過,到時睇o下落唔落黃金海岸影丫,反正我都冇影過黃金海岸的日景,好嗎??

多謝晒你們呀!爸爸、媽咪、姑姐、咁多位來同我影相的朋友……多謝晒!

感謝主!我好幸福呀!Hallelujah!!!

台長: 山邊
人氣(49) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文