24h購物| | PChome| 登入
2006-09-15 16:27:28| 人氣72| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

《愛得太遲》

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

無乜特別,只係近期因為《愛得太遲》呢首歌而買了古巨基的新碟《HUMAN 我生》。入面 d 歌都幾好聽架!哈哈,其實不嬲都覺得古巨基唱 d 歌幾好聽,有保證哩!

好鍾意隻碟d 歌的鋪排,真的好似一個人的一生,由出生到離開呢個世界。感覺好好!

特別鍾意《愛得太遲》呢首歌,d 歌詞好有意思哩!

「最心痛是 愛得太遲
有些心意 不可等某個日子
盲目地發奮 忙忙忙其實自私
夢中也習慣 有壓力要我得志
最可怕是 愛需要及時
只差一秒 心聲都已變歷史
……
縱不信運 你不過是人
理想很遠 愛於咫尺卻在等
來日別操心 趁你有能力開心
世界有太多東西發生 不要等到天上俯瞰」

我們要珍惜身邊的人和事!從呢一刻起,嘗試用多 d 方法向身邊愛你的人、以及你愛的人表達你對佢地的愛和關顧丫!hey, 不要再等啦,現在就要做啦!

爸爸、媽媽、哥哥、亞嫂、細佬,我愛你們呀!

仲有身邊的每一位朋友,包括現時讀緊我的 diary 的你哩!我愛你們呀!

主呀,我的阿爸父!女兒多謝祢對我的愛,我都好愛祢哩!感謝主!

台長: 山邊
人氣(72) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文