24h購物| | PChome| 登入
2006-09-13 17:31:28| 人氣76| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

「夏日學堂—職場馳騁」

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台


一年一度的夏日學堂在 8 月24 日和 8 月25 日舉行,今年係我第一年參加教會舉辦的夏日學堂。其實每年教會都在呢段時間舉辦夏日學堂,但我從來都冇參加,因為正值係我的生日哩!前前後後的日子都會被 fully-booked!我一向的習慣係將生日正日的晚上預留給我的至愛——我的家人,任何人都需要讓步哩。哈,但我今年將呢日預留給我的最愛——我的上帝。

不過,話時話,唔知以後的夏日學堂可唔可以不在 8 月24 日舉行呢?hehe…

其實今年並唔係我第一次將生日正日預留給我的上帝的。應該在 2002 年 8 月24 日,我當晚參加咗ACM 於紅館舉行的讚美敬拜會。哈,當晚的感覺好不錯哩!全個紅館坐冇虛席,全人類同我慶祝生日呀,都咪話唔巴閉架!

點解今年我會參加夏日學堂呢?

坦白講,出咗來做嘢兩年啦。在呢兩年入面,我好努力咁去工作,不斷咁學習,爭取每分每秒,以及每個機會去工作,為的要完成任務,和學多 d 嘢,將來要做一個好律師哩!我可以每日响公司工作由上午 9 時至下午 8 時 (甚或9 時,哈哈,真的 round the clock 哩!)返到屋企食完飯,睇半集至一集的電視劇,沖個涼,約於 11 時便再次工作,直至 12 點幾 1 點,甚至更夜 / 更早?哈哈,tell me this is not life!星期六、日,甚至公眾假期,我都會拎嘢返屋企做,我整個人的生活就被工作完完全全的充滿著,就連我的家人都要因為我的工作而讓路……。我覺得整個人好枯乾哩!雖則我時時都話要响工作崗位上見證主,但非常慚愧地,我並沒有做到。我唔敢講,甚至係唔敢想,究竟响同事眼中,我係一個點樣的基督徒?我究竟有冇絆倒人、虧缺神的榮耀呢?

對唔住咁多位同事,我沒有將福音、將神帶到你們當中。我真的唔可以再這樣下去啦!那應該怎麼辦呢?

感謝主!佢給我兩年的實戰經驗,知道自己的不足。今年 contract 完了,衪並沒有為我即時準備工作,反而要我好好的靜下來,好好的思想我的使命,好好的裝備自己——參加今年夏日學堂,主題是「職場馳騁」,哈,神可真奇妙哩!

兩晚的聚會我都獲益良多,當中搵到好多共鳴。感謝主,雖然我好討厭是非,唔識點去處理,但我不再單求自己的益處,我不再將自己停留在信仰的安舒區入面 (哈,不是求神叫我能搵到一間基督徒 law firm 去工作)。反之,倘若神要使用我,要我榮耀衪、見證衪的話,就叫我順服,那管那裡是充滿是非、鬥爭哩!因為我知道神必賜我聰明,衪會與我一起去打仗哩!Thank you, my Lord!

「我不求你叫他們離開世界,只求你保守他們脫離那惡者 (或作:脫離罪惡)。」(約翰福音17:15)

未來的工作如何?就叫主的旨意成全在女兒身上,讓人看見主的榮光,願將一切的榮耀都歸予祢。阿門。

台長: 山邊
人氣(76) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 工作甘苦(工作心得、創業、求職)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文