24h購物| | PChome| 登入
2006-09-12 15:15:13| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日 = 重聚日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

嘩,話咁快又一年啦,咁又大多一歲啦,真的好唔願意哩!

哈,不過,感謝主!我真的覺得自己好幸福哩!有好多朋友同我慶祝生日,他們約我食飯啦、sms祝賀啦、禮物啦、電話祝賀啦、email 祝賀啦,真的多謝晒咁多位呀!我冇諗過會收到咁多生日祝賀架!感謝主!多謝晒!

當然要多謝我家中可愛的兩老啦,仲有細佬哩!由於今年我參加咗教會的「夏日學堂」,所以正式的 family birthday dinner 改咗在8月26 日先食。正日就梗係有生日蛋糕啦!yeah!

首先,在8月16 日的短宣重聚日,當晚完了分享會後,柬宣的弟兄姊妹們就一齊去了 Spaghetti House 食晚飯,為八月份的組員慶祝生日,分別是 Wong Man (5/8)、Palden (20/8)、和我的,hehe,好開心哩!能認識到呢班弟兄姊妹,大家懷住傳福音的熱心一同為主努力,感謝主。當晚搵人幫我們影大合照後,大家更即時為他們送上和解釋五色繩哩!哈,感謝主,我們在柬埔寨短宣返來後都能發揮傳福音這異象哩,求主繼續燃燒我們呢顆熱心,為主見證,將福音傳給萬民聽,求主垂憐!
(o,不過我仲等緊組員 send 番 d 相片俾我,未能响呢度同大家分享o忝!)

呀,之後 8 月18 日晚同 Y. C. Lee, Pang & Kwok 的同事打 badminton,哈,好耐冇打啦,打了一場後,個人已經酸軟晒,真係老啦,要做多 d 運動先得。之後去咗食宵夜,哈哈,成十二點先搭車返屋企……但真的玩得好開心!

8 月21 日晚同拉架仔和維他去了尖沙咀食飯,然後又互送禮物,哈,生日禮物和柬埔寨手信哩!好開心呀!當日下午去咗拉架仔屋企整砵仔糕,em,味道都 ok 的,不過個 texture 相差 dd 咁啦,下次來我屋企我借 d 碗仔過你用,ok?

8 月22 日晚就同 Lily Fenn & Partners 的 Janice & Teresa 去了銅鑼灣食飯,哈哈,我們的飯堂——翠華茶餐廳哩!多謝晒!

8 月24 日和8 月25 日兩晚參加咗教會的「夏日學堂」。哈哈,感謝主,我選擇正日同你過生日哩!

8 月26 日晚是 family birthday dinner,在我們的飯堂——黃金海岸中餐部。

8 月31 日晚就同 SCC 三個好姊妹 (穎雯、詩華、珊珊) 在荃灣食飯。Wow,都成年冇見啦,真的好掛住大家哩!見返大家都真的好開心哩,大家分享到各自的近況,工作上的趣事和激氣事,真的笑到肚都“luen”哩!哈哈!可惜,當日冇影到相,唔緊要,約定你們,下次聚會時間係 10 月,到時我帶相機,咪放飛機呀!see you by then!

呀,8 月31 日的 lunch 同Y. C. Lee, Pang & Kwok的同事食,因為舊年個 summer student (Charmine) 返美國開學,响佢臨走前再聚下喎。Lunch 之後,就同 Charmine 去銅鑼灣 join 埋另一個 summer student (Sarina),一齊去影貼紙相喎!哈,好多年冇影啦!家吓 d 貼紙相好多花款架,真係好得意架,大家得閒不妨去影吓呀!哈!

哈哈,到 9 月1 日晚就同Y. C. Lee, Pang & Kwok的同事 (Jojo, Teresa, Andy, Ben, Chris, Dom) 去咗銅鑼灣的 Neway 唱卡啦 ok,哈哈,有 Haagen-Dazs的雪糕蛋糕哩!yummy,多謝晒!不過,他們原本想俾驚喜我架,點知Neway的員工好唔識做咁揚咗囉……哈哈,但真的好開心,thank you so much!

感謝主,賜我一班愛護我的人,thank you my lord!

今年的生日願望?願我學會順服,願神的旨意成全!阿門。

台長: 山邊
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文