24h購物| | PChome| 登入
2003-11-12 00:23:05| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

畢業啦!終於都畢業啦!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

終於都大學畢業啦!今日下午三點行畢業禮,爸媽為了出席我個畢業禮,便提早放工,公司便閉門半天,好似人地「東主有喜,休息一天」咁,哈哈!

整個 ceremony 只係 last for 1.5 hr (只係 SLW 和 Accounts),都唔算太耐,幾好,唔係就會悶死,因為要等每個畢業生上台向校長鞠躬 + 同亞 Dean 握手都頗費時和悶架!!之但係,每個畢業生都可以上台,總好過冇得上,得個坐字。見到張信剛校長o係個台上同每個畢業生點頭,點成二百次,都真係幾攰架,又好搞笑喎!我諗佢都唔係好知自己o係度做緊乜,亦都聽唔到 (或者係聽唔入耳) 每個畢業生個名。坦白講,我自己都聽唔入耳呀……尤其係因為我們 SLW上台先過 Accountancy,Accountancy又多人喎,邊有咁得閒聽咁多人個名喎!哈,同埋我諗張校長返到屋企要捽“彎彎樽裝安美露”,佢o係咁點頭,一連四日畢業禮,一共有九個 sessions,哈,都幾攞命……不過,Upham 拎住o個支“CityU 棒”仲搞笑,首先我唔知o個支係咩來啦,佢仲要o係度“整色整水”,真係搞到全場的人爆笑呀!仲有呀,原來頂帽係落了台、坐返埋位之後,自己帶o個喎,唔知點解呢?

之後個 tea reception就梗係不停影相啦,部數碼相機上星期六換過部全新,都總算聽話,冇話影唔到,真好,感謝主。我們首先係幾個人o係度影相的,之後影影o下就越來越多人加入,相對地就會有越來越多部相機要影,於是我們成班就好似 d 明星咁,一個二個拎住公仔和花,猛o係度俾人影相,d相機多到都唔知望邊部先o岩,d攝光燈又猛o係度閃喎,真係好犀利呀!!勁呀!!不過,始終都未能夠同晒所有同學影相,唔緊要!我們 16/11會影 class photo,到時補番。

真係超級開心呀!恭喜晒爸爸媽媽,都要多謝你們多年來的照顧和支持!多謝細佬隻米奇老鼠畢業公仔,原來佢諗住今日一早打來叫我去亞哥個衣櫃度搵公仔,可惜呢個驚喜做唔到……不過,都多謝佢咁有我心,今日兩點幾都打長途電話返來恭喜我,多謝晒呀!!咁有我心,呢個細佬真係抵鍚!!

恭喜晒所有畢業的同學仔,都恭喜自己!!終於都畢業啦!真係好感動呀!!

最緊要的都係感謝神,多謝祢一直以來的帶領、賜予,求祢繼續帶領!Thank you, Lord!!!

台長: 山邊
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文