24h購物| | PChome| 登入
2006-09-12 14:03:26| 人氣158| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

山邊學人做司機呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

哈哈,我終於都學車啦!

由我升上大學開始,爸爸就叫我學車,但我始終都“的”唔起個心肝去學,成日話要讀書,唔得閒學……到咗出來做嘢,就更加大條道理話返工辛苦,放假一定要休息……就係咁,唔經唔覺咁過了六年,就連細佬都响廣州考到個車牌返來,屋企從此多了個司機,yeah!

但次次靠人都唔得架,尤其係我的性格,覺得求人不如求己,如果自己可以做到的,做乜要求人、要倚賴人呢?況且屋企又唔係冇車,如果係短程的,自己都可以做司機嘛!hehe,咁啱 training contract 又完咗啦,爸爸同細佬又係咁說我去學車,結果响我完 training contract前向運輸署報名考車,筆試排期响我由柬埔寨返來的翌日 ( 即8月15 日 )。本來諗住搵私人駕車師傅學車的,但知道香港駕駛學院的考牌合格率極有保證,所以在我出發去柬埔寨前就去咗香港駕駛學院報名啦!哈哈,我報的係「智專」組的「漸進」課程,一個導師跟足全程,分兩次考試——泊車和路試,hehe,我機器白痴來架嘛,慢慢來的好。坦白講,香港駕駛學院的學費好貴哩!其實都真的蠢咗,如果當年讀大學時我肯學的話,學費就唔駛自己俾,家吓又冇理由要屋企幫我俾喎……唉……真是蠢咗!成 9 千幾蚊架!好貴哩!

由於我要响柬埔寨返來後翌日考筆試,所以响我去柬埔寨前的一個星期就開始讀本《道路使用者守則》,呢本嘢幾年前爸爸已經俾咗一本我,但我又唔肯去讀喎,哈,報運輸署時又寄一本俾我,到我報香港駕駛學院時又俾一本我,哈,結果我有三本哩!我臨去柬埔寨前都冇乜心機讀呢本《道路使用者守則》,只係睇咗廿幾版。雖然聽人講筆試好易考,但我呢 d 人好鬼怕死架嘛,唔讀書唔敢去考試架,我又怕瘀喎,如果唔合格咪笑大人地個口?所以在極之唔願意的情況下,我帶埋本《道路使用者守則》去柬埔寨,諗住得閒就拎出來睇吓。哈哈,結果我就梗係冇咁勤力啦!亦由於柬埔寨的短宣生活實在太充實的緣故,亦都冇時間俾我去讀哩!所以,連 d 組員都話:「除了第一日上機見你响度睇吓之外,我都冇見你拎過本嘢出來啦……」哈哈。

我不停同人講我在柬埔寨返來之後翌日就要考筆試,點知個組員 (耀華) 話:「唔係喎,其實你係返到香港當日即刻要考呀,我們班機响 8 月14 日晚 11:50先到香港喎,出境要成12點架啦,已經係 8 月15 日啦……」哈,又係喎……好彩我係考下午咋!

最後,本《道路使用者守則》我係响考試當日的上午成十一點先開始讀,讀到兩點半度就準備出門去考試啦!結果?我呢 d 天資聰敏的就梗係 pass 啦!哈哈,感謝主!

之後就立即去香港駕駛學院改番個泊車考試期,响 10 月3 日考呀!目前為止,一共學了四堂車 (即3 個小時),識駕車唔難,但要駕得好就好難哩!哈哈,我始終都唔識點轉彎哩!都唔知幾時開始要扭軚、又唔知要扭幾多軚、更唔知幾時開始要回軚喎……哈哈,都真的幾搞笑架!哈哈,不過,我起初以為自己會好“騰雞”、手忙腳亂咁的,但個導師讚我話我好冷靜喎,仲話我第一次駕車算係咁喎……哈哈,香港駕駛學院的「智專」組課程,果然係星級的服務!哈,怪不得收咁貴啦!哈哈!

希望山邊能快 d 考到車牌,將來唔駛吓吓靠人載啦!不過,屋企有兩個鍾意駕車的司機——爸爸和細佬,哈,你們放心喎,就算我考到車牌,都唔會同你們爭做司機架!我極之樂意做乘客哩,尤其係我呢 d無論乘搭任何交通工具都可以瞓覺的人,哈哈!

台長: 山邊
人氣(158) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文