24h購物| | PChome| 登入
2003-11-08 14:26:04| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好開心呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話咁快就一個禮拜咯,又係時候講返呢個禮拜發生o左 d 咩事啦。

星期六 (1/11) 一早返學校做 Advocacy 2nd Assessment—bail application,今次我做 prosecutor,個 assessor 係 subject leader,聽 d 同學講佢俾份俾得好緊,上次 1st assessment佢俾分都唔過 80。所以我超級驚,因為我1st assessment考得唔好……

當晚陪媽媽去參加佢朋友的女兒的婚宴,自從搬了屋以後都冇見過他們咯,都有成七年咯。他們咪猛話我大個了好多,唉……咁多年梗係啦,哈……同枱的三位陳氏公子都大個了好多丫,我都差 d 唔認得他們呀。不過,亞陳先生就話我個樣好細個,真係傷心。話說我當日早上返學校做 assessment,著晒成套 suit,之後費事返屋企換衫,咪著晒成套 suit 咁去飲囉,點知陳先生你咁話我,真係……唉,仲要俾坐在隔離的陳大公子取笑我話:「做乜我同你同年,你個樣咁細個架?真係唔講都唔知我同你同年呀……」,我都唔知應該開心定唔開心呀,唉……

星期日係我最後一日教主日學,眨o下眼都教了三年咯,可惜我教唔掂兩個小朋友,惟有將呢個重任交俾白太。小朋友我都唔捨得你們架,你們要聽白太話,要乖 d 呀!!

之後o個幾日都係如常咁返學,冇乜特別o野發生,日日都係咁開心!hehe!

星期五 day-off,一早去了覆診,行了一陣街,之後就返屋企做功課,準備做的時候,Loretta 就打電話來傾功課 (我屋企電話),傾傾下 Diana打來話出了 Advocacy 2nd Assessment result (手提電話),咪問佢考成點囉,佢話 ok 喎。我等唔到要下星期返學校先知咪叫佢開我個 pigeon hole幫我睇o下幾多分囉 (好彩佢有我個鎖條匙),o係電話度聽住佢開個鎖,幾鬼驚呀,嚇死我o忝呀。知道個分之後,簡直係難以置信呀,以為自己聽錯,猛o係度叫佢睇清楚 d、睇o下張 result slip 係咪印住我個名,又叫佢講多次,真係笑死人呀!

然後我就拎返起同 Loretta傾緊的電話,同佢講話出了 result,搞到佢“lor lor loon”,又話等唔到喎,但 Diana 又冇佢條匙喎,佢就叫 Diana試下幫佢“liu”張 result slip 出來睇,Diana話:「唔係卦,點“liu”呀?俾人見到點算呀?會唔會話我偷o野架……」跟住佢話:「我試o下啦,有人問我,我就話係個主人 authorize 我咁做啦」哈……Diana咁犀利就梗係“liu”到啦!最搞笑的係,o係途中Cedric 行過,見到Diana 做埋 d 不法行為就問佢o係度做咩,佢真係有話係 Loretta authorized 佢咁做,Loretta 唔知發生咩事,淨係聽到我問 Diana做咩,搞到佢又猛o係度問我發生咩事,一個人拎住兩個電話o係度講,真係……傻傻地架……完成晒成個 process 之後,General Office d staff 就來派 materials 啦,好彩“liu”早半步,唔係就俾人鬧啦……真係笑爆嘴呀……

哈,星期五細佬特登由廣州返來同我影畢業相,夜晚就去了黃金海岸食飯,執o野落街的時候,我話要拎埋媽咪送俾我o個隻 Mickey Mouse 畢業公仔,點知……原來細佬上次國慶返來的時候已經買了一隻一模一樣的公仔俾我,包晒花紙,又驚媽咪同我會入佢房會發現喎,就放了入亞哥個衣櫃度,諗住俾個驚喜我……嘩,超級開心呀!!真係感動都震呀,真係想錫細佬一啖呀,多謝你呀!!真係 surprise 到震呀!好開心、好開心呀!

不過,美中不足的是食完飯準備影相之際,canon借俾我用o個部相機又用唔到啦……唉,都唔知點解會咁架……惟有用細佬o個部相機, 不過,佢不愧係讀新聞系,影相個 look 好鬼專業呀!型呀!

至於之前部 DC,我們打電話去第二個部門,講返成件事出來,個 STAFF 第二日就覆我們話可以換部新機俾我們,不過都要等到星期一(效率真快,好好)唔該晒!

感謝主呀!多謝你的賜予,我會好好珍惜,多謝晒!

台長: 山邊
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文