24h購物| | PChome| 登入
2003-11-04 00:40:30| 人氣60| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

激死人啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

真係激死人啦!部傻瓜機壞了,一心諗住買部 Canon數碼相機來影畢業相,結果畢業袍拎了,但部數碼相機就壞了(一開機個鏡頭收番入去,然後出現E16 code)。25/9買機,18/10拎去維修,超級搞笑地由屯門拎到去 Hung Hom整,點知部機又冇事喎,一場去到咪放低部機俾佢 check 囉,費事畢業禮時影唔到嘛。一個星期後佢打電話叫我去拎機,話check過部機冇事,function as normal,我咪o係30/10去拎返囉。1/11約了同學影相,點知31/10晚開機,又出現 E16的情形,真係激死人,咁1/11做完 Advocacy 2nd assessment 咪再過去Hung Hom,要求佢換機囉,唔換就退錢。點知維修部個同事答我:「咁部機我們 keep住先,manager 今日放假,我星期一通知佢,叫佢盡快覆你。」我咪窒佢話:「manager 放假呀?我都好忙架,都係今日星期六放假先得閒來整機。」我再問佢究竟盡快即係幾時呀?佢再答我盡快(唉……根本就冇答到我個問題) 我梗係唔放過佢啦,迫佢俾個時間我,我話我趕住今日用,特登買部機來11月用,家下用唔到,唔係叫我買部新機,要我用部舊機o下嘛……

大家拉鋸了好耐,佢都係o個句:「manager 今日放假,我星期一通知佢,叫佢盡快覆你。」我問佢拎manager 個電話,等我直接同manager傾,佢先話會叫manager星期一覆我。我再問佢如果星期一收唔到電話咁點?點知佢俾佢個電話我,話有咩事搵佢都得喎。真係搞笑,你搞得掂就唔駛搵 manager 啦!之後佢再好大方、好體貼咁話借部機俾我用住先,用來解決我眼前的需要喎,真係感動到震呀……

好啦,今日亞 manager 打來,佢話:「唔好意思,部機真係有 d 問題,我們之前 check 唔到,不如我們幫你換過個機膽丫……」我梗係話唔得啦,你可以換得個機膽,咁我駛乜買 Made in Japan呀?Made in HK都得啦!都唔知佢有冇 sense架!況且,我點知你係咪真係有換到架?佢又答我:「咁等我再同我個上司傾o下啦,我盡快覆你」我頂唔順佢呢 d耍我的招數,咪話:「你有冇搞錯呀!我山長水遠由屯門拎部機去 Hung Hom俾你們整都有兩次啦,家下要換機都搞咁耐,擺明o係度拖我時間啦。」點知佢答我:「真係唔好意思呀,我們唔係想拖你時間,因為呢度始終都係維修部,要換機唔係我們負責,我都係要同我的上司傾」。我咪話既然唔係你負責,咁你俾換機o個邊的電話,或者你上司個電話我,等我直接同佢地講,唔駛轉來轉去咁麻煩,佢又唔肯喎,只係話會盡快覆我,或者今日夜d覆我喎……結果就梗係冇覆到我啦……

真係激死人呀,Canon咁大間公司,一早就應該將客人 refer 到有關部門去處理問題啦,點會搵 d 唔關事的人走出來架?下下話要問過 manager、要同上司傾,都唔知有冇誠意去解決個問題架?仲要 d managers一星期只係返五日工,真係恨死隔離呀。都唔知有冇搞錯,佢都算係服務性行業,點會放 weekend架,d人weekday要返工,都係得weekend先得閒去整相機o者,諗住可以o係 weekend settle到個問題,點知你話manager放假喎,離晒大譜!manager放成個禮拜假,咁你係咪咩都唔駛做,等manager返來先做?不如唔好開門,索性成個 office d staff一齊放假啦……

唉……離晒大譜呀,激死人呀!我即管俾多兩日時間你,星期四都換唔到部新機俾我呢,我就要退錢,唔退我就告你,去 Consumer Council投訴你……咪以為我成個靚妹咁就易蝦先得架!

台長: 山邊
人氣(60) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文