24h購物| | PChome| 登入
2003-08-23 16:44:32| 人氣37| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

生日前夕

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

生日係咪好開心呢?daddy 話媽咪早幾日諗起個女我就快廿二歲生日便想喊想喊咁呀,點解?

哈,廿二、三年前,daddy 和 mammy 去日本旅行,回港後便有了我啦,哈哈,所以佢地成日話我係 made in Japan 架。怪不得我細個成日俾人話似日本妹啦!哈哈……

話說廿二年前的八月廿二日,懷著七個幾月bb的媽咪患上急性盲腸炎,要立即做切除手術。一個懷孕的女性做手術就梗有一定的危險啦,個 bb 我仲有成七個幾月咁大喎,話大唔大,話細又唔細,都唔知拎唔拎我出來好喎。聽媽咪講番,話當時個外科醫生o係做完手術才敢跟媽咪講,話個手術其實好危險架,仲分分鐘會救唔番我,或者媽咪架。不過,好感恩,個手術總算成功,媽咪和我也冇事,好感恩呀!

之但後,個故事仲未完架喎。你知啦,做完手術個傷口就一定好痛啦。媽咪仲要俾我呢個七個幾月的bb頂住個肚和偒口喎,你話幾痛丫!佢仲要插胃喉去抽番 d “龍”出來喎,真係超級痛呀。媽咪話佢痛到忍唔住要拉番條喉出來,嚇死當時奉我 daddy命在場陪媽咪的姑姐呀!好彩姑娘都放過我媽咪,唔駛插番條喉入去。(媽咪話生完我之後就舒服晒啦,梗係啦,冇了我頂住佢個肚和傷口喎!)

原來一開刀做手術就會令個胎盤脫離子宮,於是我咪趕著要出世囉,本來我個預產期係十月中架,結果就早了成兩個月,o係八月廿四日上午七時多在九龍的聖德勒撒醫院出世,被迫做了“七星妹”啦。但就因為身體太衰弱,只有四磅幾唔出得院。醫生都冇俾媽咪睇我一眼,就吩咐護士把我放入氧氣箱,再轉去就近的公立醫院。(轉醫院的原因係因為要在私家醫院租個氧氣箱住一晚的費用好貴架!所以,醫生便建議爸爸把我轉去公立醫院啦!) 哈,因為生我出來的費用比原先預期的多,所以我亞婆 (即祖母) 就取笑我話,人地 d 女都只係“千金”,但我就做了“萬金”啦。

媽咪佢地形容,我出世時身子好細,細到只有一個暖水袋咁,仲話個手腕只有媽咪隻手指公咁“幼”喎。哈哈,不過我就好易吸收,護士話我好似吹波仔咁,一日一日咁被吹大。在一個星期後,夠五磅的我終於都可以出院返屋企住啦!嗚……好感動呀!感謝主!

所以,真的要感謝神一直的眷顧、帶領,我不單可以健健康康咁活到廿二歲,祢仲賜給我一個充滿愛的家庭,今年仲大學畢業o忝,多謝祢呀!當然唔少得生我出來的媽咪,仲有就係爸爸和媽咪咁多年以來悉心的照顧啦!我會繼續孝順您架,錫晒您們。

台長: 山邊
人氣(37) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文