24h購物| | PChome| 登入
2003-08-24 23:27:55| 人氣44| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

廿二歲啦

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

廿二歲啦,又老了啦,嗚……不過,我今日返教會見到好多人,都有好多人走埋來跟我講聲“生日快樂”。除此以外,仲有其他朋友的SMS短訊、電話、E-Card 和 icq message啦,總之就收到好多個祝福啦,多謝晒你們咁多位呀。我感到好幸福,好開心,多謝晒呀!!

仲有梗係要多謝你們的禮物啦 (講真我覺得一聲“生日快樂”已足夠,已經好 sweet 架啦,禮物都係其次,可以當做係一個 bonus!) 有那張寫滿祝福的生日咭、兩個好 sweet 的小蛋糕、“壽”字水晶紙鎮、兩個好得意的珠仔公仔 (有狗仔和一個我估係 Winnie the Pooh、仲有一套好靚的耳環和頸鍊,當然仲有我今年收到的第一份生日禮物—— 一個PUMA 袋啦。多謝晒你們呀,我好鍾意呀,也影了相留念架,最重要係我收到晒你們的祝福,多謝晒!

今日生日冇乜特別,最犀利、最特別,和最驚人的,我諗都係我一次過整了成六打缽仔糕啦,簡直係一個壯舉呀,勁呀!都真係幾痴線呀!唉……一路整,一路話自己痴線,哈,真係好似拎去賣咁,真係傻o左!冇的,見上次拎了兩打給 CS、一打給 EI都唔夠食,鬼死咁尷尬,仲要俾個冇份食的問我:「咦?Sabrina 你尋日整了 d 咩番來呀?」我咪答佢係缽仔糕囉,仲講晒唔好意思話唔夠食o忝,跟住佢話:「呵,我平時都唔會買來食,不過你整就想試下囉……」哈,真係想唔整都唔得啦,所以今次拎三打俾 CS,兩打俾 EI,實夠啦卦!?真係痴了線,拎成五打返去 (聽日仲好大可能會落雨o忝,都唔知點拎),實笑死人,我諗佢地會暗笑問 Sabrina 屋企係咪賣缽仔糕呢?哈,真係笑爆嘴呀,自己都忍唔住笑呀……不過,大家開心先係最重要,加上見到大家近日唔係咁開心,整番 d 甜品俾大家食,希望大家食完會開心番 d 啦……

今晚呢就跟 daddy & mammy 去了食泰國菜,食我最鍾意食的咖哩粉絲蟹,yummy 呀。多謝爸爸和媽咪,我話想食,你們就陪我去食,哈,多謝晒!不過,美中不足就係打風啦,搞到我冇得睇明珠,或者呢 d 叫缺憾美啦呵……下次再去過,yeah!

總之就一句講晒,多謝晒咁多位,多謝你們給我的祝福,好 warm,好 sweet 呀!

最後,就梗係要感恩,多謝神咁多年以來的帶領,求祢繼續帶領女兒和女兒一家,孩子都願意將自己擺上,求主使用,也求主叫女兒學會順服,遵行主的旨意,阿門。

台長: 山邊
人氣(44) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文