24h購物| | PChome| 登入
2003-08-22 01:06:19| 人氣35| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

請珍惜生命

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我是一個好容易喊的人,唔開心會喊、睇戲會喊、甚至睇新聞都會喊、見到人地喊我都會喊,之但係我又好少在人面前喊,除非真係頂唔順,又或我極之信任那個人,願意跟佢分享我的一切啦。

o係呢兩日,我都有過兩次想喊的時候,但想喊的原因卻截然不同。首先是星期三早晨七時出門返工,一開部手提電話收到個 message,我個 friend 話佢終於都有 offer, PCLL 終於都收佢啦。諗住晏 d 打電話去恭喜佢,點知佢九點度就打俾我,跟我講佢星期三零晨兩點多上網 check 到自己有 offer,於是立即走過 daddy & mammy 房叫醒佢地,話給佢地知,仲忍唔住喊了出來o忝。真是好開心,好感恩呀!!(其實我都唔知點解我想喊,大概係感動卦) 感謝主呀!三朵小花出年又可以做同學一齊讀書,一齊玩,一齊傻下傻下咁啦!另外,星期二返city enrol撞番個中五舊同學,好開心呀!

不過,星期四想喊的原因卻剛剛相反,一整日o係 office 度都有一種愁雲慘霧的氣氛,好唔自然。一個二個同事喊到雙眼通紅,當我知道發生咩事之後,真係想喊埋一份。佢地有 d 情緒頗為激動,做o野時又心不在焉,搞到我都唔知點算好,又想俾 d 時間佢地冷靜o下,但我又真係冇o野做,得個坐字,唉……希望佢地唔好諗咁多啦,要忘記背後,努力面前,勇敢地和積極地面對未來,唔好唔開心啦!

所以,我們真的要好好地愛惜自己的生命,因為生命好寶貴,否則便會令到身邊關心我們、愛錫我們、甚或只係認識我們的人傷心。有咩唔開心的事,真的要找個傾訴對象,千萬不要屈o係個心裏,好辛苦架。同時,我們都要多 d 主動去關心身邊的人,別以為一句問候的說話冇用、又假,或許它能夠為你帶來一個朋友架!少 d 埋怨,多d 去愛,呢個世界便會變得更可愛。

Cheer up guys! Tomorrow is another day; we have to face the future! Let’s lay down beside our almighty GOD, Amen.

台長: 山邊
人氣(35) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文