24h購物| | PChome| 登入
2003-08-11 22:24:11| 人氣38| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘩!甜品小廚師來啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Yeah!!! 酥皮蛋撻終於都出爐啦,不過今次個蛋就甜了 d,下次要落少 d 糖先得,唔……Yummy 呀!哈哈,酥皮油果然有佢的功効, 個皮真係酥皮了好多呀。

Hehe,我下個目標就係蝴蝶酥和合桃酥啦,加油,努力,一定得的!

哈哈,今個暑假整多了好多食物:除了我一向的拿手小食糯米糍外(哈哈,仲做埋高手去教人整o忝),仲有椰汁馬荳糕、缽仔糕、蛋糕、曲奇餅、豆腐花、棉花糖,家下仲有蛋撻呀,正呀!都真係要多得媽咪買個打蛋機和焗爐俾我玩呀,多謝您呀!!當然都要多謝媽咪您同我一齊整甜品啦,仲有就係您同爸爸兩個人做我的白老鼠啦,幫我試食之餘,即使係唔好食都要幫我啃埋佢,哈,等我頒番個“永遠榮譽食家”過你們得!哈,唔知媽咪肥了係咪因為食得太多甜o野呢!?多謝您們呀!

感謝主賜我一對絕世好爸媽,和一個充滿愛的家庭,阿門。

台長: 山邊
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文