24h購物| | PChome| 登入
2003-08-02 23:38:44| 人氣42| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

雨後彩虹

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

今日放假冇o野做,下午五點幾冇聊地開電視睇,電視播《雨後彩虹》去記念謝婉雯醫生,她哥哥話:「人傷心的時候會落淚,落淚就好似下雨咁樣,但雨後會出現彩虹……」

冇錯,其實o係我們一生中不時都會下雨,不論是微微細雨,或是狂風暴雨,總會令我們感到沮喪、氣餒,但我們一定要記住,雨後會有漂亮的彩虹,彩虹過後咪就係新的一天的來臨囉,雲上依然有陽光。就好似那個電視廣告,「打波先落雨,唔通連個天都唔鍾意我?」錯,其實係「聽日一定會好天」和「生命滿希望,前路由我創」。

所以,我們要對明天充滿盼望,或許在我們前面有多座高山,似要攔阻我們的去路,但我們都要鼓起勇氣去攀過它們,為的就是要去欣賞高山後那個美景!就叫我們鼓起勇氣去走神的高山,在山腳下會找到神智慧的道路。

----------------------------------------------------------------------
1) 昨天是我o係EI department的 last day,之後會轉去 campus secretariat做。EO就順勢請我們四個 clerks 去吃飯,我返過幾份工都未試過要坐車去食 lunch架,今次我們去左西沙茶座食泰國o野,都幾好食架!

2) 同 d 老師影相留念,我諗 d 老師都唔係好知我係邊個,哈,咪“糯米糍小姐”囉。

3) 轉眼已個半月啦,多謝你們咁多位o係呢個半月的幫忙呀,能跟你們做朋友,我真的感到好開心。

4) Wendy 打來問我做得開唔開心,唔開心的話可以返去 SPACE幫手,哈,人工好 d 的話,我或會考慮架,如果跟 ive 一樣就冇謂轉啦。

台長: 山邊
人氣(42) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文