24h購物| | PChome| 登入
2003-07-23 00:11:06| 人氣34| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

親愛的同學

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

兒歌都有得唱:「世界真細小、小、小,小得真奇妙……」

估唔到呢個世界真係咁細,冇見都有好幾年啦,咁都俾我們見番面。去Shatin IVE 返工唔夠一個月,竟然撞番兩個中五同學,我們有好幾年冇見面啦,雖然傾談的時間唔長,但o係陌生的環境遇到朋友,真的有少少他鄉遇故知的感覺,我們梗係立即交換通訊資料啦,對於一個唔鍾意打電話的我來講,聯絡方法就梗係包埋 icq 啦!攞 mobile no. 都真係其次,因我都唔多打電話,icq 呢種「網上傳情」方法就最適合我啦。所以,呢兩位朋友都真係未必會收到我的來電,哈!不過,見番你們真係好開心,唔需要講 d 咩特別o野,感覺已好親切啦!

另外,心有靈犀呢樣o野就唔係人人都得,但我跟呢位相識十年的朋友就真係心有靈犀啦 (其實我們只是做了一年同班同學咁大把)。話說星期日去吉之島逛街買衫,行了差唔多成日,一個熟人都撞唔到,竟然o係 bossini 撞到你和你的密友,之前成日話要約出來見都冇約到,估唔到o係街上撞到。興奮之餘,仲發現我們戴埋同一款手錶,只係顏色唔同,我o係今年農曆新年買的,而你就o係上兩個星期先買。我買紫色,你買粉紅色,仲要係我都有諗過買粉紅色,但最後決定買紫色o者,真係剛剛好一人一隻,哈!正呀!

仲要大家都o係 bossini 買衫,唔知會唔會買埋同款的衫呢?搵日出來著過俾你睇o下,真係唔話同你心有靈犀都唔得呀。仲記得有年一齊行花市遇見 Ms Ng 一家四口,佢鬼咁驚訝問我們係咪親生姊妹o忝,哈!真搞笑!

坦白講,雖然我們之間都曾經鬧過不愉快的事,事後大家都冇再提起,或唔敢提起,只是當冇事發生。冇所謂啦,我們家下仲係好朋友咪得囉,況且我一向都唔鍾意活在以往,人要向前望先會有進步架嘛!就好似一對親生姊妹一樣,要嗌o下交,鬥o下氣,咁樣先有樂趣架嘛,亦會令大家了解對方多一 d,珍惜呢段友誼多一 d,是嗎,我的好姊妹?

Hey, 真的懷念大家夜晚o係天台食住零食咁睇夜空的星星、月亮,臨瞓前傾心事的時間呀,只可惜近幾年都各有各忙,我又要返暑期工……唔知將來仲有冇機會呢?哈!希望你的另一半唔會呷醋啦!God Bless!!

台長: 山邊
人氣(34) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文