24h購物| | PChome| 登入
2003-06-29 23:43:35| 人氣27| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

一件小事

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

記得魯迅的《一件小事》,佢對一件小事作出一 d 思考、反省而寫了一篇文章。我亦都為一件小事得出以下的感受 (件小事係咩就唔想講啦):

「言者無心,聽者有耳」,呢句成語我小學時學的,我覺得它真係好o岩。好多時候我們說話都冇諗過句說話會影響到人,更無心去傷害人,但原來呢句說話好 “銀” 耳,別人聽到感到好唔舒服。

衝口而出的說話是最唔經大腦、最容易傷害到人的說話;之但係它往往是最貼近言者的心意、最真的說話 (真跟真實可能有一段好大的距離)。所以,我時時提醒自己別人的一句說話 maybe they don't really mean it,況且我們一日講咁多o野,真係唔係句句都有意義,唔需要太在意別人的一句話。

哈……講係咁講,如果我真係唔介意,都唔會o係度發 “up” 風。 之但係,我又唔會怪人的,我o係呢件事上的得著係要為自己選擇一個適當的聆聽者,一個真正樂意跟你分享你的開心,會 “登” 你高興;樂意分擔你的重擔,願意聽你哭訴,甚至跟你一起哭的人。雖然我唔知點先為知一個適合自己的聆聽者,但我諗佢 唔係 my listener 囉。不過,我們仲係朋友,只係未必做到交心o個種o者。

哈!人係要撞過板才會學精的。

台長: 山邊
人氣(27) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文