24h購物| | PChome| 登入
2003-06-27 21:53:02| 人氣36| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Yeah! 我又要再一次感謝神啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

1) 星期六大專團契開“小”食會;晚上,Doris 打來話會教番主日學,o係侍奉上互相支持,感謝主。

2) 星期日玩緊 icq 時唔覺意撞到個 “boot” 機掣,之後就再上唔到 icq。到宜家我都係上唔到 icq,所要各好友都唔需要 leave icq message 俾我啦,直至令行通告為止啦 (希望唔駛 register 過個 new a/c啦)。

3) Monday一早 IVE 打來叫我下午返工,返工第三日就要開 OT 。

4) 星期二拎部電腦去整,個 technician 話有 virus,要留低部機俾佢整。

5) 星期三下午,有個同學通知我出了 PCLL result,OT完返到屋企,飯都未食就開電腦 check PCLL result,戰戰競競咁 login,結果……?


哈!感謝主!個 Application result 係 “Offer”,好開心呀,真係好開心呀!!


《詩篇 121篇》
我要向高山舉目,我的幫助從何而來。
我的幫助從造天地的耶和華而來。
他必不叫你的腳搖動,保護你的必不打盹。
保護以色列的,也不打盹,也不睡覺。
保護你的是耶和華,耶和華在你右邊蔭庇你。
白日太陽必不傷你,夜間月亮必不害你。
耶和華要保護你,免受一切的災害,他要保護你的性命。
你出你入耶和華要保護你,從今時直到永遠。

P.S. 連米奇都話要上高山去讚美耶和華呀!

台長: 山邊
人氣(36) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文