24h購物| | PChome| 登入
2003-07-02 23:23:04| 人氣39| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

好番啦!終於都冇事啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Yeah!! 個 icq 整番好啦,一心諗住整唔番,於是開了個新 a/c,仲 add 番 d 人o忝!哈哈,點知整得番呀!點整?我都唔知呀,只係跟足 ICQ Support Team 的instructions去做咋。

我 o係 icq 個 website 度 send email,我和朋友都以為要等好耐先有回覆,點知我今晚 send,聽日 check email 已回覆了,效率真係高!家下仲用得番個 a/c,唔駛 add 過晒 d 人,真好!估唔到 ICQ Support Team咁好服務,所以下次 icq 有咩問題,大家不妨 send 個 email 過去!咁好的服務態度,又幫了我一個大忙,真係唔讚o下佢都唔得,真係唔該晒呀!感謝主!

台長: 山邊
人氣(39) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文