24h購物| | PChome| 登入
2003-05-15 12:16:12| 人氣40| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Who Knows About The Future?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Hurray!! 終於考完試啦!考成點?Who knows?? 既然已經考完,我又盡了自己的能力,現在又改變唔到個結果,咁我就唔會去諗咁多,過兩個星期自然會有結果。不用急呢!o係呢段時間,我可以好好休息,放鬆一下。

屆指一數,我都讀了成十九年書咯,香港又多一個雙失青年啦!唔知出年仲可唔可以做學生呢?做唔到的話,我又搵唔搵到工呢?o個份又係咩工呢?……我實在有太多的問題都唔知道答案,唯有見步行步啦!其實都唔駛咁急的,也唔需要擔心,「明天自有明天的憂慮,一天的難處一天當就夠了」,那就不用擔心啦,神定必帶領!所以,我現在要好好準備自己,學習等候,等候神的應許,就好似聖經裡那五個聰明的童女,既拿著燈,又準備了油,去迎接遲來的新郎一樣。

I don’t know about tomorrow, I just live from day to day;
I don’t borrow from its sunshine, for its skies may turn to gray.
I don’t worry o’er the future, for I know what JESUS said;
And today I’ll walk beside HIM, for HE knows what is ahead.
Many things about tomorrow I don’t seem to understand;
But I know who holds tomorrow, and I know who holds my hand.

台長: 山邊
人氣(40) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文