24h購物| | PChome| 登入
2003-04-28 19:21:41| 人氣30| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Last day of teaching.

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Time flies!屈指一數,我已經讀了十九年書啦,今日就係我大學三年班的 last day of teaching。你問我有冇唔捨得?講真都冇乜,皆因我真的希望出年能繼續讀書,出年先last day of teaching。

其實,除了中五那一年的 last “week” of teaching外,其他的 last day of teaching,我都冇乜太大的感覺。記得中五那年,我跟同學在學校的每個角落影相留念,向每科的老師送上 thank you card,更會攬住班主任猛o係度喊,真的好唔捨得。但其實接着那個星期,我們全部人返晒學校,因為我們要考 mock exam 嘛!然後跟同學說笑,笑我們上星期喊到好似以後都冇得再見咁,但幾日後咪又見面。回想起來,都真的幾搞笑,但配合我們當時的心情,值得架!再加上,我們並不是全班都能原校升上中六,見面的機會真的少了很多。

到了中七那年的 last day of teaching,我跟其他同學的反應都好冷靜,因大家都知道我們還會見面。雖然省去喊呢個環節,但就少不了到學校每一個角落影相呢個指定動作。哈!我相信呢兩次 last day of teaching 的相片總數會多過我跟家人去七天的外地旅行。不是因為我去旅行唔影相,而是因為我們以“見人頭就晒”呢個制度去翻晒相片,結果同一個 post 的相片,我就會擁有幾張出自唔同相機的相啦!

至於今次的 last day of teaching呢,認真平淡,嚴格來講,我根本沒有將它放o係心度。或許出年大家會一齊讀書,繼續日日見面呢!唯一跟呢一日扯上關係的就係,我今日要交 postgraduate cert 張 application form,和我要找個 lecturer 拎番份 coursework (可惜搵唔到佢),因為o係考試之前,我都應該唔會返學校。影相呢個環節?我諗多數大學生都會留待畢業禮當日才會影。所以,於我而言,last day of teaching 的意義一次比一次細。相反地,畢業的意義就越來越大,個目標也越來越清淅啦!

我要加油!俾心機!考好呢個 final year exam!

台長: 山邊
人氣(30) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 校園社團(社團、班級、校友會、同學會)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文