24h購物| | PChome| 登入
2003-04-28 19:21:14| 人氣38| 回應0 | 下一篇

出世啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

這是我的第一個私人網站,佢終於都出世啦!

為什麼我要整一個個人新聞台呢?哈!那就要多得我兩個好朋友啦!他們先後設立了自己的新聞台,然後通知我去睇和留言,我發現原來把自己的感受寫出來同人分享,睇到其他人的留言和鼓勵係好開心的,於是我就"dick" 起心肝為自己整番一個個人新聞台啦!所以,呢個新聞台之所以能成功設立,呢兩位朋友的功勞可不少哦!真的多謝你們!

自少我都一個寫日記的抱負﹙唔係習慣﹚,往往會由日記變為"幾日一記"、"週記"、"雙週記",甚至係"有事先記"。雖然,我不敢在此擔保自己會每日上來發表新文,但總叫做一個新開始,我會俾心機o既。希望大家支持我!

之但係,o係開台時發現原來要為自己個新聞台起個站名,真的考起我啦!認識我的人都會知道,我係沒有任何,甚至係丁點兒的創作天份的。亦都因此有放棄建台的意念,豈料現在……大家有目共睹啦!哈!真的要感謝神呀!

希望大家可以藉着呢條「心靈鑰匙」認識我更多。同時,都希望大家願意讓關心自己的人得到開進你們內心的「心靈鑰匙」。

台長: 山邊
人氣(38) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 社會萬象(時事、政論、公益、八卦、社會、宗教、超自然)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文