24h購物| | PChome| 登入
2005-12-06 00:58:41| 人氣114| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

速記

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Wow, wow, wow, 好耐冇寫 diary 啦,好懶呀呵!哈哈!咁耐冇見,太多嘢想講啦,但講唔晒喎,惟有整個速記啦!

呢幾個月的生活,其實都冇乜特別,都係返工,放工咁囉。返工學到好多嘢,終於都覺得自己係一個見習律師啦!講真,仲有大把嘢要我學呀,但時間冇多,响呢間 law firm 度我只可以做到出年七月尾,之後就要走啦,因為 mostly 呢間 firm 都唔會 retain 我,所以我諗過咗農曆年後,我又要開始我的搵工大計啦……唉,唔知大家有冇好介紹呢?我相信神定必保守,帶領,感謝主!

自從返咗工以後,都冇返團契咯,又唔駛教主日學,所以少咗事奉神的時間,今年正式當選為執事,希望自己好好把握事奉主的機會,求主使用女兒,呢個家我都有份架,所以係時候去負起服侍教會的責任啦!求主帶領!

講樣超級開心的事俾大家聽丫!响上星期二 (29.11.05) 我同媽咪、細佬去咗香港迪士尼樂園呀!因為媽咪個朋友個仔响迪士尼酒店度做,所以可以帶三個人入去玩。响入面見到我最喜愛的 Mickey Mouse 呀!哈哈,真係好開心呀! Mr. Walter Disney 真的冇錯,disneyland 可以帶人走入 wonderland,完全脫離現實,响入面真的好開心!講真嗰句,d 機動遊戲真的唔係好得,但 d shows 就真的好好睇,好靚呀!好想再去多次呀!一日真的唔夠玩哩!哈哈,唔知有冇人有免費飛呢?哈哈!我想入去買嘢呀!最愛的是 Swavoski水晶和周生生首飾,但真的好貴,所以應該都係 window-shop 的居多……仲有呀,我都冇同 Pluto 、 Tigger ,仲有七個小矮人影相呀,又冇參觀咩米奇博物館,又冇去到迪欣湖喎,又冇搭到迪士尼線喎……哈哈,唔得,我一定要再去過!哈哈……

哈哈,我結果係買咗隻聖誕米奇和 tigger 架!好得意架!

哈哈,不過,我都影咗好多相呀,有興趣的話,可以到此網址參觀:
http://community.webshots.com/user/schan0824
真的好靚架!我講 Disneyland 呀!


呀,今年好似冇 Disney on Ice,不過有 Hollywood,可惜門票都係好貴!所以都係得個 "恨" 字……哈哈!

好啦,又係時候講 bye-bye 啦,唔知下次見面係幾時呢?

God Bless!

P.S.
聽日開始就要連上 4 日 trial,完咗 court 就要返公司做嘢,唉,太多嘢等住我去做啦!希望應付得來啦!
其中一個目標:响十二月完之前清咗 d Theft of Vehicles 的 files!加油呀!

台長: 山邊
人氣(114) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文