24h購物| | PChome| 登入
2006-02-26 20:53:57| 人氣118| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

狗年正月份事件簿

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

又係時間來講講我的近況啦。

首先,講講新年願望先啦,哈哈,我希望大家都身體健康、平平安安、龍馬精神、心想事成、萬事如意、步步高陞……哈哈,今年年廿八的晚上,與家人吃過團年飯後 (由於年廿九就出發去泰國旅行,所以團年飯提早一天食),便走咗去屯門個花市買風車啦。哈,唔知由幾時開始,我堅持新年要在花市買一個風車,今年買咗個七彩顏色的布質風車,放咗响我間房個筆筒度。哈,好奇怪呀呵,過去兩年我都將風車放响露台度架,讓它可以不時轉呀轉,但舊年响過完年冇耐就被風吹咗落街,所以我決定今年放返入自己間房,得閒咪自己拎來轉吓佢囉,哈哈。
_____________________________________________________________________

响農曆新年 ( 28.01.2006 – 01.02.2006) 我們一家四口去了泰國旅行,行程都算愉快。而當中難忘的有:

(1) 响大年初一 ( 即 29.01.2006 ),當我騎完大象後,再坐上象牙影相,再去燒槍,然後返上旅遊巴士出發繼續前往 Pattaya時,赫然發現在 2005 年12 月31 日新買的手提電話 Nokia 6230i 唔見咗!!我即時諗起應該係我將部電話放响褲袋度,但在騎大象前又唔記得放番入個手袋度,由於騎大象時搖得好勁而跌咗……當時,我真的好擔心,唔理其他團友的感受,死都話要落車搵。香港導遊試圖打打電話給我,但發現我的電話經已關掉,點算?部電話新買架,用咗一個月都冇呀,點可以唔見架?跟住就同泰國導遊和細佬落車搵,當泰國導遊一問生果檔的老闆後,就叫我們即刻去騎大象的地方,仲叫我們俾 $100 泰幣當作酬勞喎……之後,我同細佬企响騎大象的地方等候,(我就好鬼心急,唔知細佬係唔係),見到剛才騎大象的“象夫”,以為係佢執到啦,點知佢一臉茫然,唉,咪玩啦,係咪真係搵到架?咪嚇我啦!好好彩,隨即見到另一“象夫”施施然咁騎住大象過來,再還番部電話俾我。wow,真的感謝神!失而復得的感覺真的好好!真的感謝主,响被我發現至尋回都只係 5 分鐘的時間,都算快囉!感謝主!更奇妙的是,當晚《靈命日糧》的靈修題目是「感恩的重要性」,哈,真的感謝主!

(註:當我尋回部電話時,部電話係開着的,所以我相信一早已有人執到我部電話,然後關掉,如果冇人去搵番部電話的話,佢地就會據為己有。不過,唔緊要啦,最後我都搵番部電話,更重要的是當我一話唔見電話時,“象夫”便立即歸還電話,講真嗰句,佢地可以唔出聲,唔一定要拎番部電話出來架。仲有,就係多謝兩位導遊,細佬和其他團友,唔好意思,打攪晒!hehe……)

不過,大頭蝦的我剛剛跌咗張信用卡 (哈,唔知响邊處跌咗,相信係早兩日响 Delifrance 買現今劵時跌咗),尋日先發現,然後打電話去 cut 咗佢,好彩上網 check 到應該冇被人簽到我張咭。哈哈,都唔知張咭去咗邊,搵唔到啦,惟有cut 咗佢囉,好彩唔駛收 d 咩補發咭的 admin. charges 啫,不過就要等 4 – 5 working days 先拎得番張咭……)

(2) 响芭堤雅的珊瑚島上玩水上活動,有降落傘、海底漫步、香蕉船和水上電單車。好好玩呀,真的好好玩呀!响海底度餵魚食麵包,好多好多魚呀!响我的每張相入面,我塊面總會有只少一條魚架,哈哈。我仲捉到一條魚o忝呀!!仲有摸珊瑚、海膽呀!原來如果你順方向掃海膽的刺,係唔刺手架,仲可以掃出 d黑色的色素架,但如果你反方向咁掃海膽的刺,就會刺手啦。哈哈,真的好得意呀!好好玩呀!yeah!

(3) 响 Pattaya,當 d 團友去做 spa 時,我同媽咪和細佬去咗Royal Garden Plaza 入面玩 “Believe it or not” museum 同鬼屋,wow,個鬼屋好好玩呀!好嚇人呀!正呀!

(4) 响Sriracha Tiger Zoo 餵老虎飲奶呀!佢好得意呀,係咁整低我隻手去飲我手上奶樽的奶,哈,真的好得意呀!但如果佢再細隻番 d,就更 perfect 啦!另外,公園入面的“賽豬”都幾得意呀,當然見到班小朋友同 d 豬一齊賽跑,有 d 更跑到鞋都甩埋就更加搞笑,哈哈!睇人餵鱷魚都幾得意架。

(5) 最後,就係回程班機 delay咗啦。原定應該在 01.02.2006 香港時間晚上 10點左右抵港的飛機,我們結果要在 02.02.2006 香港時間早上 5:30左右先抵港,幸好我事先請多一日假,03.02.2006 先返工,唔係的話,返到屋企要 6:00 a.m.左右,都唔駛瞓,就要換衫返工咯……班機一共 delay 咗 7.5 小時,每人可以 claim 番 HK$250.00 的保險。哈,HK$250.00就要我們响泰國機場呆等成十個鐘,都幾難頂架!成零晨一點先上飛機,哈,我連飛機餐都冇食,只係瞓,哈哈!返到屋企,我們四個咩都唔做,只係刷牙同洗面,跟住就各自返房瞓覺,goods 呀!

_____________________________________________________________________

03.02.2006 年初三返工,當晚公司春茗,本應我係唔需要坐埋去老細圍枱度的,點知班老細嫌亞 Ben 大吃,所以結果我都係要坐埋去……好彩剛剛去完泰國,有 d 話題咁啦。

_____________________________________________________________________

有單 personal injury case not to be warned before 06.02.2006,在張 warned list 上單 case 排到第十幾,冇諗到咁快會 warned 到架!點知,响 07.02.2006 中午前,收到 The Honourable Mr. Justice Suffiad 個 clerk的電話,話單 case 翌日 warned 到喎……唔係卦?咁快?結果下午便要同 client 和 counsel 開會,之後兩日要上 court 咁囉……不過,呢單都唔算係 d 咩 trial,因對家响 07.02.2006突然話 admit liability,所以要審的都只係 assessment of damages,都冇打到 liability……唔知响完 traineeship 前有冇機會真真正正上一次 personal injury 的 trial 呢?

_____________________________________________________________________

放完年假到現在,真的好鬼忙,都冇停過,不停跟 Teresa 上 Master B. Kwan 的 checklist review,佢話我係 lucky star 喎,每逢同我一起上 B. Kwan 的 checklist,都唔會俾 B. Kwan 鬧喎……哈哈,所以林律師都要拉埋我一齊去。又不停去同 counsel 開會喎,新年後返工唔夠一個月,已經上咗兩單 trial、一個 closing submission、開咗三個 counsel meetings……唉!跟住又不停做 translations喎,救命呀! 02.02.2006瞓醒覺後就開始幫 Teresa translate六份 witness statements,之後 translate番自己個 file 的一份成二十頁的 witness statement,結果 translate咗成三十版出來呀,仲有幾份 documents,諗住做完啦!可以開始寫番份中文的 witness statement 和兩份 advice on liability & quantum 啦,點知,葉律師又話要幫手 translate 喎,我要負責 translate 4 頁 court transcripts,transcripts 即法庭謄本,即係你响法庭度講乜,佢就打番出來,所以好多時 d wordings 好奇怪和好“kiu 口”,你知啦,我們平時講嘢好口語化架嘛 (哈,就好似我 d diary 都好口語化咁) 哈,救命呀!d 咩文來架?第一句係“呢個敷衍式咁樣樣”,哈,真的唔知點 translate 佢先好……

點算?剛剛都叫做完成咗份 translation 和一份中文 witness statement 的 1st draft ,希望今晚可以完成佢地,聽日要開始寫 advice 啦!唉,呢個星期要上四日 court……希望 d 嘢做得幾多得幾多啦,哈,都冇可能做完架啦……仲要剛剛 assign 咗幾個新 files 過我o忝……哈,盡力啦……做唔切都冇計啦……Kelvin,我七月尾走咗之後,d files 就靠你啦!唉, d theft of vehicles 的 files 都冇郁過……(好無奈!)

_____________________________________________________________________

都係時候要搵工啦,唉,真討厭,真的唔鍾意搵工、見工呢個過程,唉……求主帶領,賜女兒一份合適的律師工作,坦白講,我的知識好有限,仲有大把嘢要學,真的有 d 擔心 admit 咗之後要自己 handle 一個 case 的難處和壓力……求主垂憐,賜女兒信心和能力去面對和應付,仲有就係能適應新的工作環境和同事。

哈哈,如果大家知道有邊間 firm 請律師的話,要係做得過嗰 d 呀吓,咪玩我呀!記得話俾我知,等我去 apply 吓,哈哈, ok? 唔該晒!

_____________________________________________________________________

好啦,要恭喜 Teresa 個秘書 Alice,佢會响 03.03.2006 結婚呀!恭喜晒,祝你和丈夫相親相愛、白頭到老、永結同心、百年好合、三年抱兩……恭喜晒!之後去北海道度蜜月,wow,好 sweet 呢!恭喜晒!咦?唔知03.03.2006 婚宴當晚,我係咪又要坐埋老細嗰圍呢?哈哈……

另外,都恭喜珊珊,佢話出年年尾結婚喎,恭喜晒!上述的祝福說話同樣 apply 响你和丈夫身上,更希望你倆能在主的愛裡建立一個幸福家庭,恭喜晒!

_____________________________________________________________________

最後,為著一 d令人傷感的事禱告,包括埃及車禍、海難,本會泰國宣教士的葉師母的逝世,主呀,眼見萬事皆操控在你手,更知道自己的渺小和卑微,求祢叫女兒及女兒一家能緊緊的倚靠祢,求祢復興我們渴望祢、追求祢的心,甘心樂意的為主事奉,為身邊的人 (特別是爸爸) 作見證,要知道單是自己相信是不足夠的,我們需背負並實踐將主的福音傳遍萬民的使命,主呀,願祢的旨意成全在女兒身上,求祢叫女兒能毫不猶豫地順服,求主垂憐,阿門。

台長: 山邊
人氣(118) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文