24h購物| | PChome| 登入
2005-08-30 01:04:36| 人氣122| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我的生日

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話咁快又一年啦,又大一歲啦,唉……過去的一年在舊公司工作,給我見識咗好多嘢,好多人生百態,哈,有開心、有唔開心,結果我係選擇離開的……anyway,都係一個好寶貴的經驗,感謝主!多謝祢過去一年的帶領,祢賜下平安,冇咗祢的同在,相信我呢個得罪人多,稱呼人少的靚妹,真的唔知要死幾多次先得……仲邊可以跟舊同事相處融洽?!感謝主!

今年的生日好似過得好熱鬧咁,感謝主,原來我的人緣都算係咁架啦,哈!

首先,在 18.08.2005 晚,約咗維他和拉架仔食飯,收到維他馬來西亞的手信與及生日禮物,多謝晒!我們三朵小花都好耐冇一齊食飯啦,今次係自我返新工之後的第一次,wow,都成兩個月啦,當晚大家都暢所欲言,互相分享大家的近況,好開心,真的,感謝主賜我兩位戰友,期待明年大家一起 admit 的時候,hehe ……

21.08.2005 — 當日上完今期最後一堂主日學,睇完加拉太書,之後同教會一班弟兄姊妹去咗食泰國嘢, farewell Brenda ,希望她在瑞典的交流生活愉快,求主保守帶領她的腳步,賜她平安。之後走咗去睇《千杯不醉》,好好睇呀!吳彥祖好靚仔呀!!

之後去咗行街街,買咗兩個手袋,一把米奇老鼠長遮,好靚架!我等咗好耐,終於都買到啦!hehe,好滿足!不過,荷包就大出血呢……

22.08.2005 — 呢晚約咗穎雯、詩華、珊珊喺旺角的 Pizza Hut 食飯,都成半年冇見啦,見番再吹水,同樣開心!唔知我們下次又會是幾時先再見呢?期待下次的聚會。

原本應承 Brenda 喺佢離開香港前 ( 8:45 p.m. ) 打電話俾佢,點知……由於我跟好友們重聚太開心的緣故,唔記得咗,到十點多先記得……對唔住呀, Brenda……

23.08.2005 — 約咗舊公司的 Teresa & Janice 喺銅鑼灣的 Queen’s Café 食扒,好好食,多謝晒!我們三個傻大姐又吹水、又發癲, Teresa 仲攞其他食客的食相來開玩笑,哈,我真的怕我們遲早一日俾人打呀,哈哈,咁就玩到成十一點,哈……

24.08.2005 — 正日就梗係約咗我的至愛,我的家人啦!一朝早吃蛋糕,係朱古力味架!我自己揀架!好好味架!臨放工前喺公司吹蠟燭食蛋糕,同樣係朱古力味,好好食呀,同樣興奮,仲有禮物收,hehe……

25.08.2005 — 當晚就同同事去咗上環一間潮州老字號“兩興”食飯,一行九人 ( Jojo, Teresa, Rosa, Charmine, Sophie, Kelvin, Chris, Andy ),雖然我唔係太好 d 嘢食,但都食得好開心!多謝晒!

26.08.2005 — Ben 請我食 lunch , 日日咁俾大家同我講生日快樂,哈,今年都老得快 d , 短短幾日就老咗幾歲,真的唔抵!

哈,多謝晒咁多位的祝賀,不論是人到、聲到,抑或 message 到,收到你們的祝賀,我都好開心,我真的好開心,多謝晒!

27.08.2005 — 哈哈,一月一次的 sat-off,正呀,我又訓到成十點幾啦!goods!喺屋企他條吓、 hea 吓、再訓吓晏覺,哈哈,簡直係退休的生活呀!正呀!

28.08.2005 — 終於都去咗 apm 啦,個場都真的好大,哈哈,大件事,買咗1 對涼鞋、兩份禮物呀!又駛錢啦,點算?真的賺錢買花帶?!攞命……哈哈……

哈哈,生日禮物唔算多,多謝媽咪的米奇介指,好靚呀!維他的咭片套、Charmine 的 earrings,都係好靚架,搵日帶俾你睇吓!和一支 Jurlique lotion!多謝晒!

*********************************************************************

生日係好開心,但今年就多咗少少煩惱,有人原本想約我正日當晚食飯,俾我當面拒絕咗,因為正日要留番俾我的至愛——屋企人,佢就話:「吓,想同你慶祝都只可以揀前前後後的日子?唔可以係正日?唉,我真的有 d 替你擔心,你要漏番 d 機會出來俾人先得架嘛!我跟你入屯門同你 d 屋企人慶祝啦!……」唔係卦?你估你係邊個呀?我的屋企人,隨便俾你識的咩?你仲搞笑到話:「遲早都要識架啦!」哈,認真搞笑!都唔知你講乜……不過,呢個人可以不理,因為佢應該係吹水的多!

又有人特登買生日蛋糕俾我,買咗支 Jurlique 的 hand cream,聽聞呢隻牌子好貴,差唔多二百蚊的 hand cream,唔知算係貴定便宜呢?俾人取笑有人當正自己係主人家咁幫我搞 b-day dinner ; 有人約睇《朱古力掌門人》,結果去的人唔多,俾人取笑有人只係想同我睇,又俾人取笑話多人買唔到飛,要兩個兩個咁坐……唉……今日仲問我睇唔睇《Red Eye》o忝,救命呀!放過我啦,好嗎?

我估計有人出賣我,皆因我曾經同人講過想睇呢兩套戲,何解呢個人會知道呢?救命呀?我唔想同你睇呀!

對唔住,我唔想俾 d hard feeling 呢個人,但真的冇 feel , 我只係想同你做同事, ok ? 別無其他架!請你唔好再做咁多嘢啦! 俾人取笑啦! 我知其實大家都係想取笑你,其實唔係好關我事的,但,間接都喺度取笑我呢……唉……都唔知嗰  d 取笑你的係咪你的朋友來架?明知你冇行,都唔阻止你,搞到你樂在其中,仲以為自己好有機會咁……唉……不過查實你又唔係好聽人們講嘢的,人講 A ,你就講 Z ,唉 ……我真的唔想你誤會,只係同事咋,ok ? 冇謂搞到大家尶尬丫,我們仲要做多一年同事架嘛……咪玩啦!我細佬女唔玩得架 ! 唉……希望你早日清醒,唔好發白日夢哩……

希望大家睇完之後唔好討論,更加唔好喺我屋企人面前討論,費事佢地擔心啦!佢地唔知架!請大家能高抬貴手,麻煩晒!

總括而言,今個生日過得好開心,多謝你們與我一起分享,多謝晒!我覺得好幸福呀!感謝主!

*********************************************************************

講番 D 正經嘢:

19.08.2005 — 單 criminal case 終於都完啦, 但 verdict 就要到 03.09.2005 先俾,唉,星期六要人著 suit ,唉……

完咗單十四日的 case , 再留番喺公司做嘢,真好,可以清番手頭的工作,雖則係冇可能清晒的……但唔駛日日上 court,打醒十二分精神咁幫個 counsel 抄 notes,留喺公司工作輕鬆得多!

哈,下星期又有一單 civil case,估計要 4 - 5 天,其實可以 Kelvin 上的,但我又想去見識吓,大佬,得番一年時間咋,梗係捉緊每個機會去學嘢啦!多謝你呀,Kelvin,多謝你唔同我爭呀,多謝晒!

25.08.2005 — 跟林律師去 Lands Tribunal,我的第一次呀,感覺幾得意,比其他 courts casual 得多。見識容官,哈哈,好好笑,好似街市買菜咁,好搞笑,好騎呢呀!哈哈……

主呀,求祢帶領女兒的路,求祢使用我,阿們。

台長: 山邊
人氣(122) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文