24h購物| | PChome| 登入
2005-08-15 00:30:19| 人氣116| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

仲有十一個半月!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

Wow ,我喺新公司返工咁就兩個半月啦,仲有十一個半月我就完成為期兩年的 traineeship 啦!坦白講,新 firm 的工作真的忙到不可開交呀!好彩家吓多咗一個 trainee (Kelvin) ,而大家都開始俾 d files 佢做,所以我個 burden都冇咁大……

師姐 (Rosetta) 喺9.8.05 last day ,當晚,我們 total 11 人走咗去雅麗閣打邊爐,師姐個醫生先生都有出席呀,哈哈,大家都玩得好開心!唉,不過都係嗰句,點解師姐你要咁早就喎?等我跟你學多 d 嘢先丫嘛!!不過,我都知師姐你需要多 d 休息,我知你其實都撐得好辛苦,亦冇心情去做嘢,但又唔想令身邊的人擔心,所以我每次見親你,你都笑笑口咁,唉……喺你返工的呢幾個星期入面,講真我都冇乜時間去關心你,因為實在太多嘢做啦!感謝主,你都好明白我的處境,所以你都話唔介意,多謝你呀!安慰的說話,我真的唔係好識講,惟有拍拍你的膊頭以視支持啦!希望你可以早日康復!求主繼續帶領我們軟弱的心靈和身體。

哈哈,不過,我都好衰咁襯你走之前,捉住你問 Mortgagee Action 個 affirmation 點做,唉,知道嗎?其實我想問你好耐架啦,不過,後期你請病假,到你返來的時候,我又忙到唔得閒去搵你喎,所以搞到你 last day 冇得再拖啦先去捉住你來問……哈哈,真的唔好意思!多謝晒你的教導, thx so much!我們會 keep 住聯絡的,是嗎?我相信會的!

另外,公司其中一位 consultant 和佢個秘書喺 31.7.05 last day ,喺 27.7.05 我們就一次過為 consultant 、秘書加 Rosetta 舉行 farewell dinner 啦,都成兩圍枱架!

*********************************************************************

繼續講返工作方面先啦,呢兩個禮拜真的忙到死呀!冇計啦,有單 criminal trial ,原本 fix 咗 4 日 trial 的,但家吓就 overrun 得好緊要,聽日都第 10 日啦!唉,快 d 完咗佢啦!日日咁上 court 都真的唔係好掂,個人唔喺公司,但 d 嘢就繼續咁喺我張枱度累積,每日上完 court 返到公司成五點幾六點,就要開始清嘢,真的唔係好掂呀!唉……不過,難得有單咁多日的 criminal trial 做吓,係真打嗰隻,唔係 PG (plead guilty) 咁簡單都算係咁啦!哈哈……咩 criminal trial 咁架勢?哈哈,咪就係“女美容師疑被女友人騙取 900 萬元”嗰單囉。究竟我們個 client 有冇罪?哈,我覺得兩個當事人的口供都唔係咁可信,所以都係等個官去判啦!聽日開始就係被告人開始俾口供……快 d 俾完佢啦!唔好講咁多廢話!知道嗎?

*********************************************************************

21.07.05 — 我、 Charmine、Sarina (另一 summer student,喺6.8.05 last day) 和 Andy 走咗去睇《Fantastic Four》,好好睇呀!原本想睇《荒失失奇兵》架,不過,我們太遲先去買飛,所以冇得睇。哈哈,上星期日,我同媽咪走咗去睇啦,都好好睇呀!嗰日范律師打電話俾我呀,多謝我喺佢生日當日送咗紮花俾佢喎……

30.07.05 — 哈哈,我終於都有 Saturday-off 啦!好感人呀!當日我瞓到成十二點先起身呀!哈哈,好犀利呀!不過,醒咗之後,我就開始做嘢,咁就做咗一個下午……

*********************************************************************

16.07.05 — Andy 接受葉律師的挑戰,做咗十五下引體上升,好掂呀!哈哈,我們呢 d 聽者有份的,冇端端就多咗餐飯食啦,哈哈!當然我們呢 d 唔關事的人係冇 free lunch 的,係要付出 $50 的。不過,都有著數,因為佢地通常食一圍枱都要 $2,000 架!哈哈……之後,我們就走咗去唱 k ,有 Sarina、Charmine、Jojo、Teresa、Rosa、Virginia (以前的 trainee,家吓已經係律師啦)、Andy、Ben 和 Chris。

大概一個月後,13.08.05 — 唉,尋日朝搭車返工,我就梗係例牌會瞓覺架啦,通常架巴士一過西隧我就會醒架啦,點知尋日一開眼就已經係 Bank of American Tower ,哈,惟有喺舊公司落車,再行返去中環……認真傻傻!唉,行得咁辛苦,所以我走咗去蛋撻王買咗件蛋撻和一盒麥精做早餐來獎勵自己,哈哈。

尋日約咗個 probate client 上來簽 affirmation ,喺解釋完個內容俾佢地聽之後,就等 Andy 約人做宣誓啦,個太太就問我係咪陳小姐,因為之前係我用電話同佢解釋做 affirmation d 嘢的,哈哈!個太太話:「嘩,你好靚女呀!有冇男朋友呀?一定好多男仔追你架啦,好靚女呀……」哈哈,你真係丫,搞到人地好鬼唔好意思架嘛……呵呵……

放工之後去咗寶福樓飲茶,半價呀!真的抵到爛呀!三點半就去咗唱 k,今次的人馬同上次差唔多,只係多咗“昌哥”(一位舊同事),唱到八點幾就去咗食 dinner ,咁就玩到成十一點啦!犀利呀!不過,同大家一齊都真的好開心!

哈哈,多謝大家咁關心我的感情生活!小女子家吓仍然單身,亦未有心儀的對象,ok?尤其係公司的同事呀,多謝你們的關心,但我相信都唔需要大家為我去操勞啦,你們冇行架!仲有呀,唔好做埋 d 咩雞仔媒人啦,都唔好再攞我來講笑呀!費事人地誤會啦,以為我對佢有意思咪弊?唉,真係蝕底晒呀,唉……真的俾你們激死呀……

*********************************************************************

同舊公司的同事當然仲 keep 住 contact 啦! 29.07.05 — 就同 Teresa 和 Janice  喺翠華食 dinner ,傾計都傾到成十二點先走呀,哈,同你們一齊真的好開心呀!

之前都食過一次 tea buffet 架,yummy 呀!

11.08.05 — 就同 Janice、Patty 和 Kenix 食 dinner ,諗住買 admission gift 俾 Teresa,可惜,冇工而回……

Teresa 喺 13.08.05 正式 admit 做律師,恭喜晒呀李律師!

舊公司的人事變更都幾大, Ernest 個秘書 Emily 和 Simon Wong 返到月尾、Kenix 就返多一個月,全部都搵到新工……哈,證明個市好啦!


*********************************************************************

唉,都係嗰句, there’re too many to tell, can’t write down everything,惟有下次再簡介我的近況啦! see u all next time, though I don’t know when it will be...haha

P.S. :
There’re two Teresa here, one is in my old firm, who has just admitted to be a solicitor on 13.08.05 , and another one is in my new firm who has been a solicitor for almost a year. Don’t mix them up, ok? They don’t know each other gar...haha

台長: 山邊
人氣(116) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文