24h購物| | PChome| 登入
2005-07-01 01:21:55| 人氣145| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

新工,新開始?

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唔經唔覺,我已經返咗新工一個月啦,我今日出咗我喺呢度的第一個月糧呀!哈哈……

坦白講,全公司成三十人,分黨派真的在所難免,如律師的一群,秘書和 clerks 的一群。但感恩的是,以我目前的觀察,新公司的同事都相處融洽,易相處,樂於助人的……但又好坦白咁講,我唔敢咁快下定論,因我初初喺舊公司都覺得大家姐幾好人架……哈,撞過板的人係會小心 d 嘅,希望大家唔好見怪!我已經同大家玩得頗熟絡啦! 18.6.05 仲同大家一齊去食 lunch buffet o忝!感謝主!大家都幾玩得,又講得笑,同你們一齊都好開心!希望呢個關係可以 keep 住落去!

至於工作方面 —— wow ,真的好忙呀!忙到不可開交呀!公司連同一個中國律師共有九個律師,除了那位中國律師之外,其餘八個都搵我做嘢,鬼咩,師兄 ( Chris ) 已經喺上星期三 ( 22.6.05 ) last day 走咗;新嗰個 trainee 應該要七月中先返工;而師姐 ( Rosetta ) 喺 17.6.05 好不幸地冇咗個 bb ,家吓休息緊……咁全世界就有咩都俾晒我做啦,哈,但我又只得一雙手, d 嘢又唔熟,甚或唔識做喎,梗係做得慢啦……所以都真的要落多 d 苦工,惟有拎多 d 嘢返屋企做啦……

親愛的父上帝,多謝你給女兒一個新的機會,一個新的開始,坦白講,喺舊公司學的嘢真的唔多,況且我老細又唔鍾意俾嘢我做,咁我真的冇咩可以學到,都真的浪費咗頗長的時間。雖然新公司會辛苦 d ,但 exposure 多咗好多,似返一個 trainee 應該做的嘢,學返 d proper practice ,辛苦 d 都唔怕啦,況且都係十四個月啫,而同事又肯幫手,我相信我應付得來的,更重要的是我知道主祢定必帶領,唔會讓女兒面對過於我所能接受的挑戰的,更唔會讓女兒獨自去走,所以我有信心我可以很快適應到,和應付到的,主呀,求祢帶領,賜我能力去走未來的路,阿門。

呢度的習俗係 d file 會全權俾晒你跟,你要自己去 handle 個 file ,搞掂好就俾老細 approve ,都啱的,要訓練我成為一個律師,唔係一個打工仔,啱的……不過,就比較吃力,因為我真的咩都唔識做。哈哈,我個 principal 喺我返工第二日已經 assign 咗三個新的 files 俾我做啦!哈,希望我搞得掂啦,千祈唔好過 bar-date!

喺呢度個 exposure 真的大好多,有機會上庭、去荔枝角 reception center 做 legal visit 、去 labour tribunal 做 inspection、開大廈業主大會、同個 probate client 去 empty 個 safe deposit box 等,哈,咩都有我份……不過,出完 trip ,返到 office , d 嘢都係堆滿喺張枱度,都係要做……哈哈……

師兄、亞師兄,點解你咁快就 admit 架?最衰公司唔請 AS ( Assistant Solicitor ) 啦 ,( 講真咁多嘢做,請多兩個人都未必夠呀!) 如果唔係,我就可以指意你去教我做啦!哈, anyway ,都多謝你喺呢三個星期的教導,幫咗我好多,多謝晒!麻煩晒你幫我封一封我頭頂的風口位 ( 雖則我個位家吓都係好凍 )、麻煩你幫我裝好個 keyboard drawer 等, thank you ! hehe ,你去澳洲旅行,記得買多 d 手信返來俾我們呀!唔知你係咪真的會買隻袋鼠俾我,買隻樹熊俾 teresa 呢? Hehe ……係就多謝先啦!

呀,我們今年有個 summer student ( Charmine ),由於我同佢都係 new-comer ,都係六月一日返工,所以我同佢比較熟。哈,佢成日話好悶,冇咩嘢做,我就成枱都係 files ,成三、四十個喎,家吓仲要霸埋隔離 Chris 張枱,哈,真的多到唔識形容,不過,據聞我都唔算多 files ,所以相信陸續有來!!哈哈,我得嘅! Hehe,都冇得比較, Charmine 只係一個 pre-law school 的 summer student ,都唔可以 expect 佢做 d 咩,所以我好理解,亦鼓勵佢一夠鐘就放工!哈,做暑期工唔駛咁摶命, hehe……

另一邊廂,主呀,求祢醫治 Rosetta 呀!呢個消息真的好令人傷心,個 bb 預產期原是十月,真的成晒形架啦,可惜……求祢安慰 Rosetta 同她的家人,賜他們勇氣去走過這陰谷,阿門。無奈地,佢已經放晒佢 entitled 的 annual / sick leave ,所以下星期佢就要返工啦,希望佢冇事啦!求主垂憐!

呀!好重要的係,我舊老細已經喺 21.6.05 簽咗份 release 俾我啦,而我新呢份的 traingin contract 都喺 28.6.05 簽好, 30.6.05 就拎咗去 Law Society register 啦,感謝主,件事終於都辦妥啦,感謝主的帶領!至於出年 Ms. Leung 肯唔肯簽張 Form 4 俾我,到時先算啦!不要為明天憂慮嘛!哈,另外,那個 1.6.05 的新秘書喺返工第 7 日辭職,做到 27.6.05 上午,另一新秘書就喺 27.6.05 返工,哈,我諗佢唔會辭職卦? Ms. Leung 和 counsel 又叫個 trainee by hand d 文件俾 counsel ,又要幫 counsel 去 library 影 cases …… Janice 佢地話不時聽到 Ms. Leung 兩位新下屬喺度呻 counsel 麻煩……唔知佢地幾時會發現 Ms. Leung 和 counsel 的關係呢?哈…… really no comments !

Well,成個月冇寫 diary ,實在有太多嘢要講,但一下子又真的唔知從何說起,哈,下次記得先再講啦!

台長: 山邊
人氣(145) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文