24h購物| | PChome| 登入
2005-06-01 01:28:59| 人氣184| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Release

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

唉,到今時今日,我真的要走啦,老細都係唔肯簽張 release 俾我,之前話五月中,以後推到五月尾,我要走的時候,家吓又話要六月中,等你個新 trainee 返工先,我問你幾時簽到俾我,你又話唔知……一味叫我唔駛擔心,話一定會簽俾我,咁等咩啫?

做人可唔可以唔好咁婆媽呀?你跟 counsel 都係律師來架,點可以咁樣做嘢架?講吓信用好喎!六月中?哈,我即管睇吓你到時會唔會簽俾我。我忍多你一個月,如果到六月尾,你都仲唔肯簽,猛喺度耍我的,唔好怪我,我唯有搵 Law Society 幫手,到時你好唔想俾人知的嘢,如果有需要的話,我會講出來架,到時睇吓邊個玩唔起囉!

唔駛我講,明眼人都睇得出你同 counsel 的惡行,連 Sharon 都忍唔住要走,你話丫!點解仲死喺度呃自己話自己冇問題?公事歸公事,唔好扯埋 d 私事落來呀!一塌糊塗,我都唔知自己係做 trainee,定係做 pupilage?唉……真的早走早著咯!唉,我都唔知究竟係老細你乞人憎丫,定係 counsel 乞人憎,你們扯晒貓尾咁,但又各自話唔關自己事,講到係對方的意思,講到會幫我勸服另一個……唉,少同我來呢套啦!你估我真係三歲細佬咩?唉……冇眼睇呀!Teresa 話幫我趕走新嗰個 trainee 喎……哈,千祈唔好呀!如果係的話,佢實唔肯簽張 release 俾我架……

唉,我今朝同老細約 14.6.05 簽份 release,因為佢話新 trainee 13.6.05 返工。唉,counsel 話我唔啱喎,話我唔應該俾個 deadline 人喎,又叫我唔駛擔心,實會簽俾我喎……唉,咪再講廢話啦!係要簽的,又講到一定會簽,咁點解要死拖難拖呢?乾脆 d 好嗎?

新 trainee 幾時返工,關我咩事啫?又話睇吓我喺新公司做成點喎,可能會覺得呢度好,會返來幫佢喎……醒啦!就算係做得唔開心,我都唔會返來架,咪駛旨意我會幫你呀!我幾經辛苦先可以離開你們呀?仲叫我返來,你估我真的傻的咩?咪咁天真啦!

哈,counsel 原本話想約我食餐飯,但唔可以俾老細知喎……唉……有 d 咩咁唔見得光呀?哈,我當然係冇同佢食啦……

唉,希望快 d release 我啦!主呀,求祢垂憐,雖然眼見呢 d 困難好難搞,但我相信主定必帶領,將會有出乎意外的平安的,感謝主,求主看顧、保守,阿們。

台長: 山邊
人氣(184) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文