24h購物| | PChome| 登入
2005-06-01 01:02:16| 人氣107| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

十個月的感情

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

轉眼間,就要離開 Lily Fenn & Partners 啦,講真嗰句,真的好唔捨得架!呢份係我咁大個女正正式式的第一份工,做得最耐的一份工呀,有十個月架,真的估唔到咁就十個月啦!當然我希望我可以喺新公司打破呢個“十個月”的紀錄啦!

喺最後呢一個星期入面,我都冇咩特別的嘢做,都係做埋嗰 d 煩到死的 OR、做埋秘書的工作、今期仲要幫 Mr. Woo 打埋份中文的 submission……唉,好心佢就自己請番個秘書啦,成日用埋我們 d 資源去幫你做嘢,好 cheap 呀!不過,算啦,我都走咯,費事理你們啦……

除咗做嘢之外,我都不忘跟同事道別,傾吓計咁囉……hehe,真的好唔捨得大家呀!我付出咗十個月的感情出來架,希望大家真的可以 keep in touch 啦!

*********************************************************************

Janice 終於都放完假啦,喺星期一返咗來啦!真的好掛住你呀!尤其是因為我離別在即,真的想見大家多 d架!哈哈,雖然佢去日本冇去到 disneyland,又冇買到我最喜愛的 mickey mouse,但佢買咗條香水樽形的頸鍊俾我,多謝晒呀!我好鍾意呀!

*********************************************************************

呢十個月喺 Lily Fenn & Partners 以來,我見識到好多嘢,學咗好多嘢,真的要多謝 Ms. Leung 和范律師當初俾機會我跟大家學嘢,多謝晒!我覺得我得到最大、最寶貴的係友誼!尤其係跟 Janice 和 Teresa,你們兩個都係我的好好朋友!能夠喺工作上搵到知心友和志同道合的朋友真的好令人感到興奮!我們咩都傾,咩都笑一餐,三個傻大姐,成日細聲講,大聲笑,又唔話俾其他人知我們笑咩喎,又真的難怪亞珍話我們開嘉年華的……(唉,佢咁都講得出,好嘢!真的好難同你做朋友呢……講嘢有骨的??)

當然除咗 Janice 和 Teresa 之外,其他同事都好好,有 Patty、Kenix、Louann、Catherine、Queenie、Tony Au、Patrick、Brian (daddy)、亞華、大師兄 (佢送咗個腳墊俾我呀!好舒服架!多謝晒!)、Josephine、亞傑,當然唔少得亞 Ling 啦……哎吔,講唔晒咁多人的名呀,總之就多謝晒你們啦!我細佬女以前有咩得罪的地方,請大家多多見諒,原諒我啦!



上星期五晚,Janice、Teresa、Patty、Kenix 和 Louann 請我去銅鑼灣間 Outback 食飯,雖然嗰晚落住好大雨,但都冇影響到我們,我們一邊傾,一邊食,咁就玩到成十一點先離開,再行多一陣就各自返屋企。今個星期一的 lunch,Tony Au、Catherine、Queenie、Patrick、Kaye、Teresa 和 Janice又請我去 PP 的 Grappas 食飯,好好食、食到好飽o忝呀!哈,Tony Au 話我喺呢度係一個“奇遇”喎,哈,唔知佢係咩意思呢?哈……今晚影相,佢仲同我舉起兩隻手指公o忝呀!哈,多謝你一路以來的指導,雖然我唔係你個 trainee,但你真的好細心咁教導我,當正我係你個女咁教,哈,因為我實在太細路啦……坦白講,如果你係我個 principal ,我可以名正言順咁跟你學嘢就好啦!anyway,好似宜家亦師亦友咁,都好好呀!多謝晒!

連亞傑都喺上星期六送咗一支花俾我,話因為冇同我食飯,唔好意思喎……哈,佢真的好得意呀!當日我叫佢幫我老細買本《香港街》,佢買完拎入房俾我,我見佢仲唔走喎,咪問佢:「我仲有咩可以幫到你呀?」點知佢喺個 DX 袋度拎咗一支梅瑰花出來話:「唔好意思呀,冇同你食飯,不過,千祈唔好話俾人聽喎,我怕俾人笑呀……」哈,學 Teresa 話齋,好 sweet 呀!我相信佢女朋友真的好幸福哩……

Patty 仲想約我今日 last day 食 lunch o忝呀,不過,因為我想慳錢,所以都係帶飯食,之後就買咗三十件西餅請大家食,再跟大家影相留念。哈,女的就話要同我影得親密 d,要攬住我影喎, d 男的聽到就話佢地又要喎,仲有人問我會唔會有 Goodbye kiss 喎……哈,你們就想啦!哈……真的好唔捨得大家呀!

Hehe,為咗多謝大家的心意,我穿咗七條水晶香水樽俾 Janice、Teresa、Kenix、Patty、Louaan、Catherine和 Queenie,哈,唔好意思,女仔先有……男的食多件西餅啦 (如果有的話)……

唉,認真諷刺,我同公司入面的同事個個都好、個個都 friend,但偏偏就同自己個老細唔“咬啞”……唉,佢咩表示都冇,淨係識得叫我幫佢做多 d OR,……唉,你 d 嘢之前又唔做,全部 pending 晒,連 2003 年的信都可以未覆的,咁點搞呀?你估我係神仙咩?邊幫你清得晒呀?哈,所以佢要改名,唔再係“緩雯 (摱)”而係“媛雯”唉……我咩戲都交足俾你啦,朝朝幫你洗杯、沖水、做埋你秘書 d 嘢、聽電話……你 28.5.05 生日,我都專登買支 Cross 的筆送俾你,都算係咁啦,呢 d 咁聽教聽話的徒弟,真的唔知去邊度搵啦?唉,真失敗,我都唔知點解我唔可以將大家的關係處理得好 d 的……唉,算啦,人夾人緣,我喺你心目中都唔係 d 咩乖乖女,都係扮出來的啫……是但啦!雖然我唔鍾意你的處事方法和某 d 的睇法,但你始終都會係我尊敬的師父,我唔需要你鍾意我,唔需要你知道,我自己知就得啦,我問心無愧!

Anyway,喺 Lily Fenn & Partners 的日子,我真的好開心,係好好好……開心,因為有大家同我一齊渡過,多謝晒,感謝主。雖然我要同 Lily Fenn & Partners 的關係劃上句號,但我相信跟大家的友誼係唔會就咁停止的,我相信係……

Hehe,星期五 lunch 永樂園見!

台長: 山邊
人氣(107) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文