24h購物| | PChome| 登入
2005-05-31 23:57:19| 人氣87| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

肥仔生日 + 午間敬拜會

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

19.5.05 係我爸爸的生日,今年我請佢食晚飯 (喺黃金海岸個 club house),再問佢有咩生日願望,佢話想兩年後退休喎、又想我快 d 嫁咗佢喎……哈哈,退休就有你份嘅,想我快 d 嫁咗去?都係發下白日夢啦……

當日中午,我同 Matthew 一齊去參加喺遠東金融中心的午間敬拜小組,第一次參加,感覺幾好,可惜我將會搬去中環做嘢,睇怕都冇乜機會再同 Matthew 一齊去參加架啦……

哈,上星期四臨食 lunch 前 Matthew 又問我會否參加午間敬拜會,但由於我都準備要走啦,所以有好多手尾要執而婉拒咗佢,仲話希望將來有機會再一齊參加o忝……哈,我相信佢知道事實係我要走,真的唔知仲會唔會一齊參加午間敬拜會,都係唯有得個“希望”咋……

感謝主,始終都叫做參加咗一次,因為其實同 Matthew 都約咗好多次,只係到今時今日先實行咗一次,感謝主!能夠喺工作中遇到基督徒,真的好感恩!唔知新公司會唔會有 Christians 呢?唔知我老細又會唔會係呢?係就好啦……求主保守帶領女兒未來的路!求主憐憫,阿們。

台長: 山邊
人氣(87) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文