24h購物| | PChome| 登入
2005-05-17 23:54:53| 人氣89| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

Surprise !!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

之前講過新秘書 Sharon 俾 counsel 鬧,我怕佢會頂唔順辭職,哈……原來喺 27.4.05 (即俾 counsel 鬧完的第二日) 佢真的辭職啦……真係估佢唔到呀!邊得你咁快架?當日我聽你講話:「頂唔順咪辭職囉!」,我真的好想同你講,叫你等我走咗先好辭職架,點知你咁鬼快,搞到 Ms. Leung 又唔知幾時先肯放我走啦……嗚……估唔到你會比我更早的離開,真的 What a Surprise!不過,無論如何,我只會返到 31.5.05,1.6.05 我一定會去返新工,唔好嘥大家時間!

最搞笑係上星期四一早,老細話新 trainee 已經有人選,應該可以喺六月中前搞掂,問我可唔可以遲多兩個星期先走……哈,我就梗係話唔得啦,我話經已推遲咗兩個星期,唔可以再推。哈,佢竟然荒謬到話:「你試吓同人地講講啦,都係兩個星期啫,如果有咩問題的,你叫人地打來同我講啦……」哈,真係荒謬!學你話齋,既然得兩個星期,你怕咩放我走啫?況且,我留喺度都唔會幫到你 d咩架啦……仲有呀!你估我會唔會愚蠢到俾你同我新老細傾電話丫?你冇嘢呀?學 Teresa 話齋,你唔係咁天真呀?

星期五 (13.5.05) 係 Sharon 的 last day,真的冇乜特別,佢返工的個半月,最大的功勞就係整咗個 file list ,perfect!將來大家都喺中環返工,得閒搵你食飯,ok?

星期六 (14.5.05) Ms. Leung 有好幾個客要見,又冇秘書,咁唯有我幫佢接電話啦。Mr. Woo 打來,見我接電話,問我老細係咪放假……哈,真的可笑,佢係咪放假,你唔知架咩?然後,佢又問我個 release 搞掂未?哈,你問咩啫,講到唔關你事咁,成件事都係由你幕後操縱架啦,咪再扮嘢啦,唔該!跟住又話,即使家吓簽咗份 release 俾我,成件事都未完,因為我將來 admit 的時候仲要簽一張 Form 4 證明我係 eligible to be a solicitor ……唉,我知丫,所以我冇同大家死撐囉……我真係想好來好去架嘛……點知 counsel 話:「你千祈唔好激嬲師父啦,要乖乖地,要知道你仲有嘢俾佢鍊住」……哈,我唔認同囉,我大不了咪唔要你嗰 10 個月的 training 囉,況且我都唔覺得我學到 d 咩……當然,如果可以攞番呢 10 個月就係最理想不過啦,但倘若你要玩嘢的,咁我咪唔要囉,咪以為自己好巴閉得架……唉……我覺得係你有嘢俾我鍊住多過,我有嘢俾你鍊住囉……我行得正,企得正,事冇不可對人言,唔似你兩個成日鬼鬼崇崇咁,咩都唔俾得人知,難神秘咁……唉……

當日放工就同 Kenix 和 Teresa 去紫玉蘭食 lunch,傾計傾到三點幾先走。

*********************************************************************

11.5.05 (星期三) 係 Ling 的 last day,當晚去咗唱 karaoke,我咁大個女都係第一次去呢 d 地方,坦白講,真的唔太欣賞,所以食完飯,坐咗一陣,喺九點半就同 Janice 和 Sharon 先走啦。

*********************************************************************

15.5.05 (星期日) Janice 去日本旅行呀!去成八日咁多呀!真係羨慕死人啦!記住買多 d 手信返來呀!去開 Disney 就買多 d 米奇俾我啦!你快 d 返來呀,我會好掛住你架…… d 手信,哈!祝你一路順風,玩得開開心心!

*********************************************************************

另外,Kenix放大假去溫書,準備佢的 LLB 考試,你要加油呀!我知你實得的,俾心機,努力呀!而佢就要 31.5.05,即我的 last day 先返……你記住返呀!點都要同我 say 個 goodbye 架,係咪?哈哈……

o,成個 office 冷清咗好多o忝,Janice 去旅行,Kenix 要考試,Sharon 就辭職,聽聞“新新秘書”要 1.6.2005 先可以返工呀,哈,得返 Teresa 坐喺出面個大廳,對住亞珍,好慘呀!我坐喺房度,都唔可以成日走出來傾計架,實悶死佢咯……所以,大家記住快 d 返來呀!

*********************************************************************

哈!仲有一件好好好好笑的嘢呀!星期六坐車返工途中,Teresa 打來話:「Sabrina,我好慘呀!我個電話沖咗落厠所呀……」哈,我個反應係,呆咗一陣,然後話:「吓?你講真架?」再忍住笑咁話,「乜真係沖到走架?」哈,真的冇諗過,原來咁大部電話係可以沖走的……哈哈,真的好搞笑!事緣係佢之前一晚出街食飯,傾住電話的入洗手間,將個電話放喺個水箱上,沖厠時在“噤”完水箱上的沖水掣後,好唔小心咁“high”埋個電話落厠所,就係咁,個電話冇再浮番上來啦……真的可惜……哈,所以大家將來去洗手間的時候,小心 d 唔好沖走個電話呀!哈哈……

雖然佢跌咗個電話,真係好唔開心,之但係佢老細,陳律師就立刻買過一部同型號、同顏色的俾佢,話當係佢將會 admit 的禮物喎!wow ……好細心呀!哈,隨即見到 Teresa 由失落的樣子變為由心底裡笑番出來的樣,真的好羨慕呀!唔知我會唔會有個咁好的老細呢?哈,失而復得的感覺,真的好難容!正呀!

台長: 山邊
人氣(89) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文