24h購物| | PChome| 登入
2005-05-04 10:06:08| 人氣170| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

我返來啦!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

wow, 都有成兩個月冇寫 diary 啦!等我講講我呢排發生 d 咩事啦……

第一大事
大家姐走咗,新秘書 (Sharon) 喺 29.3.05 開始返工,覺得佢份人冇乜嘢,做事都有條理,幾好!相信佢唔會好似大家姐咁咩都推晒俾我做的。話講我打算幫我老細整個 file list (因為大家姐係冇咁做到), 入面有齊老細所有的files 資料,如 ref. no, court action no, client name 等,讓我知道手頭上有d 咩 cases。點知,新秘書一來到就好努力咁整啦,佢好奇怪咁話唔明點解大家姐冇整到,問我佢係咪好忙喎……當我同佢講話我都整緊一個時,佢就話:「嘩!乜你咁乖的?呢 d嘢應該係由秘書我整架嘛」……相處咗成個月,我覺得佢都幾好人的,可惜……

第二大事
我又搬位坐啦!今次搬咗入房坐,其實個位幾好,起碼都似番一個位,有張四正的書枱,環境靜好多!自成一角咁,有一個屬於自己的小天地,正呀!可惜……

第三大事
可惜,我辭職啦!其實一路以來我都有轉 firm 的念頭,只是我仲未肯“的”起心肝去搵工啫!點解我要辭職?因為我覺得自己留喺度的 exposure 唔係好大,加上大家姐的緣故,令到我同老細之間多咗一道牆,久缺咗一份信任……再加上老細跟 counsel 的私人關係同工作完全 blurred 晒,分唔清呀,搞到我都唔知道究竟邊 d 嘢係由 solicitor 做,邊 d 係由 barrister 做,根本都唔道點先係一個 proper practice……,有時仲要幫佢做 d 唔係屬於呢間 firm 的嘢,最荒謬的係,佢要我幫佢影印一本成七百幾頁的書,好心佢就買咗本書佢啦……終於,我 send 信搵工啦,寄咗三封,得一間有回覆,in 咗一次就成事啦!感謝主!雖然我唔知新嗰間會唔會俾呢度更差,但與其喺呢度都係死路一條,倒不如走出去闖條新血路出來……我知咁做好冒險,但兩年的 training 時間好快就過,我唔想兩年後出來,咩都唔識,最叻只係做 203 a/c……

於是,我喺 13.4.05 辭職,我老細梗係意圖留我啦,又話加我人工呀……出奇地 counsel 話祝我前途似錦……因為我之前好驚咁,唔知點同 counsel 解釋,我只係講我想學吓其他嘢,出去見識吓……同老細和 counsel 講完之後,老細就叫我自己遞信給大老細,我當然照做啦!大老細話不如 internal shift 俾我跟第二個律師,講真嗰句,我真係好想留番喺度做,一來唔駛轉來轉去,二來呢間 firm 的 training 真係唔算差,但……呢度都冇 d 咩 internal shift 的習慣,如果突然俾我調,咪係人都知我同老細有問題?咪落晒佢面?況且佢同 counsel 不嬲都唔鍾意我同其他同事熟絡的,倘若我跟第二個,仲唔激死佢地,實鬧死我啦!所以,我先咁堅決要辭職啫。

第二朝 (14.4.05) 一早,我老細叫咗我入房,問我幾時 last day,又吩咐我唔好同佢 d clients 講,又叫我主力幫佢做 203 a/c……點知,過咗一陣,佢再叫我入房,話大老細唔准佢放我走喎 (因為我同老細簽咗份 training contract,需要有 mutual consent 先可以 terminate 的,所以我老細係要簽份 release 俾我先得)……拉鋸一輪,佢又叫我唔好走,話呢度咁好,俾我跟第二個,唔駛幫佢做喎。如果我應承佢,佢實知我係唔想跟佢先走啦,我咪話咁做對佢唔公平囉……咁佢就話,咁你留低幫我啦,最多我俾你幫其他律師做嘢,俾你跟佢地學嘢囉,我唔介意你問其他人的,你可以跟佢地上 court、開會……我真係一 d 都唔介意,但就一定唔可以俾 counsel 知,我都唔介意你同邊個熟……唉,我都冇講過係呢 d 原因,你自己一輪嘴咁講,講得出即係你介意啦,咩唔介意啫?況且我真係唔鍾意做事偷偷摸摸囉,有 d 咩係唔見得光呢?點樣唔俾 counsel 知呢?點解唔俾佢知呢?其實都唔關佢事,難道佢有份請我?唉,倘若將來我跟第二個律師上 court 俾佢撞到,咁點算呀?唉……

15.4.05 — 我就拎咗張 release 入去搵老細,打算俾佢簽,同時話佢知我都係決定離開。點知佢話要同大老細傾吓。放工的時候,我去問佢,佢話大老細唔俾佢 release 我,我問佢自己的意思係咩,佢就話:「我都係打工啫,話唔到事……」佢仲叫我自己同大老細講。

另一邊廂,臨放工前,我見 Sharon 走咗入 washroom 喊,唔知發生咩事,第二日朝食早餐問佢,佢又話冇事喎。

16.4.05 — 我咪走上去搵大老細傾囉,點知佢同我講,話呢 d 係我同 Ms. Leung之間的事,唔關佢事,又話,Ms. Leung 話我唔尊重佢,事先冇同佢講我辭職,就 by-pass 咁走去大老細度,而大老細就話我喺佢面前作故仔呃佢喎……唉,好冤枉呀!我梗係有同大老細澄清番啦!雖然我唔知究竟係邊個喺度講大話,大老細 / 我老細,但嗰刻真係好驚呀!嚇死我呀!

臨放工前,我就走去問老細,我應該點做佢先肯 release 我,佢都係話唔到佢話事……我再同佢講,話大老細叫我同佢自己搞掂佢,唔關大老細事,佢就話個版本跟佢的唔同,要同大老細再傾傾喎……

17.4.05 — 找來一個律師朋友和 Teresa 傾計,個人冇之前咁緊張,輕鬆咗好多!感謝主!賜我一班支持我,鼓勵我的朋友,最重要的係家人!感謝主!

18.4.05 — 放工前我又同老細傾,佢今次冇再話係大老細唔准佢 release 我,只係不停咁問我點解要走,又話唔明點解我要走……又話我就咁走咗去,係唔啱的,因為份 training contract 係兩年的……唉,講來講去都係嗰 d,我都話我想出去見識吓咯,都係想等你好落台啫,唔通你想我爆大鍋咩?最搞笑係佢問我係咪受人疏擺,又問我父母知唔知呢件事……唉,你估我係三歲細路哥咩?咩都要得父母同意呀?仲有呀,我冇咁易俾人影響到架!唔怕同你講,我父母非常支持我的決定,因為你同 counsel 實在太怪啦!私人生活同工作完全 blurred 晒,又成日偷偷摸摸咁,唉……最後佢叫我打電話俾 counsel,問吓佢的意見喎,又話佢會簽份 release 俾我,但就唔可以俾 counsel 知……唉,咩都係 counsel 的意思……

咁我都唯有照做,打電話俾 counsel 啦,counsel 一來就話唔關佢事,又冇同我老細傾過,但佢講的嘢同老細講的一模一樣,又問我係咪受人疏擺,仲指明道姓咁問係唔係受 tony au 個秘書疏擺喎……哈,真係搞笑,人地由始至終都唔想我走,不停咁勸我留低,你竟然咁樣屈人地……唉,其實我真係唔係咁開心,我同邊個做朋友,你們唔可以去管,仲要成日喺我面前話人地唔好……唉,我唔知佢地好唔好,但你唔鍾意人地,點解要我都唔鍾意人地呢?人地又冇對我做過 d 乜……

跟住又問我父母知唔知,又話好驚訝佢地會支持我的決定 ,仲搞笑到話要約我父母食餐飯,傾吓計,諗諗有咩方法去氹我老細簽份 release 俾我喎……真係搞笑,你話約就約?我媽咪話唔希罕同你食飯,爸爸話俾錢你去買本書,唔駛自己影印喎……

更更搞笑的係,佢話我事先冇同 Ms. Leung 講就向大老細辭職,我咪話當日我係同兩位大人傾過先遞信囉,佢就話:「你呢個唔係 discuss ,而係 unilateral declaration……」哈,咁都得,果然係大狀,咁都俾你諗到,好嘢!哈,咁之前究竟係大老細講大話定我老細講大話呢?大家自己估吓啦!

哈,完全係互相扯貓尾……唉,我都費事理你們呀!不過,好來好去,話晒兩年後,我仲要你幫我簽份 Form 4 先可以 admit 的……that’s why 我唔想爆大鍋囉……

19.4.05 — 我去咗簽約呀!好彩嗰邊願意讓我六月先返工,原本佢想我17.5.05就返工架,感謝主!希望快 d 解決件事啦!求主垂憐!

之後,大家都冇乜點討呢件事,因為我 assume 老細會簽俾我!hehe…不過,到今時今日,老細都仲未簽俾我,但我相信佢肯簽的,希望係啦!求主垂憐!

唉,我又轉 firm 啦!希望我可以喺下一間 firm train 埋餘下的時間啦,轉 firm 轉得多,真係唔係咁好架!求主帶領,賜女兒智慧、忍耐、力量去面對未來的挑戰!

*********************************************************************

23.4.05 — 去咗睇《籍著雨點說愛你》,套戲都 ok 好睇的,女主角竹內結子好靚女呀!

25.4.05 — Loretta 約咗一齊食 lunch,話 Diana 都會來,但結果冇來到,又聯絡不上,咪我同 Loretta 撐枱腳囉,good 呀!

26.4.05 — 大件事!下午三點左右,Ms. Leung 叫我幫幫 Sharon 影印一 d 文件,我去問 Sharon,佢話差唔多完成啦,話唔駛幫手喎。到 4 pm,老細問我整好未,話 urgent 喎,我話 Sharon 話唔駛幫手喎……但我見 urgent 咪去問吓有咩幫到手囉,都係幫手排次序咁,整好咪俾 Ms. Leung approve 囉。講真嗰句,我事前都唔知發生咩事,因為老細喺我辭職後,都冇俾我去跟呢個 case……原來係想明天出個 summons,咁就大件事啦,因為 counsel 份人好性急架,你一定要立刻幫佢完成佢要你做的先得,原來當天早上 counsel 要 Sharon 影印文件,但就搞咗好耐都未得,所以下午老細叫我幫手。到 5 pm,要拎 d 製成品去 counsel 度,Ms. Leung 趕住出去開會,只吩咐我要睇住 Sharon 影好 d 文件,然後叫 Sharon 拎去俾 counsel。點知 counsel 打來催,仲同 Sharon 講:「我信你唔過,你叫 Sabrina 夾住你過來啦」……原本諗住 Sharon 可以代替我過去,點知結果都係要我一齊去……在等的士途中,Sharon 已經話一定會俾 counsel 鬧,但我話唔會的 (因為我唔知原來佢搞咗成日先整好俾 counsel)。

過到去,counsel 真係鬧,都唔係鬧的,教訓囉,講 d 唔係咁好聽的說話,我覺得有少少人身攻擊囉,又話唔鍾意就辭職喎,又話佢連累我喎,因為我都唔做咯……不過,因為件事完全唔關我事,我純粹係陪坐,但就要幫手整好份 summons 佢,我相信 counsel 要我去係想我緩和一下個氣氛,亦同時教訓一下我咁啦…… counsel 一行開,我就同 Sharon 講:「千祈唔好介意,佢係咁的,唔好介意……」。Counsel 又話 Sharon 已經唔係第一次做錯嘢,上次俾 Ms. Leung 話完就喊,好唔啱喎……原來,佢上次喊係因為俾 counsel 和 Ms. Leung 鬧。

走的時候,我問佢頂唔頂得順,佢笑笑口咁話:「頂唔順咪辭職囉!」吓?唔係卦?我叫佢唔好嚇死 Ms. Leung,佢又問我去邊間做,哈!我諗佢有少少明白點解我要走!其實,我之前都冇同佢講我會走,係 counsel 爆出來的,哈!

哈,希望 Sharon 頂住,唔好走啦!

27.4.05 — Loretta 打來問我有冇搵 Diana,話搵唔到佢,唔知佢發生咩事。我話佢會唔會去咗旅行? Loretta 話應該係下個星期先去,所以約今個星期一食飯,哈,我唔知呀!你約 Diana 的,我唔知你兩個點溝通……

另外,呢日係秘書節,tony au 發起 22/F 的律師請大家食 tea,多謝晒!而我就買咗盒朱古力俾 Sharon,其實我係見佢尋日俾 counsel 鬧,想氹佢開心的,只係咁啱呢日係秘書節啫!

29.4.05 — 終於打到俾 Diana 啦!佢話佢真係去咗旅行喎,我同佢講話 Loretta 好緊張,搵極都搵唔到佢……哈,真係搞笑!第二日,我就約佢兩個 5.5.05 食 lunch,我諗今次大家溝通得好清楚,到時見!

*********************************************************************

想買部 mp3 呀!我睇仲咗 Samsung 的 MT6V,因為佢有綠色,和用恒生咭喺 Broadway 買有折!星期一晚走咗去買,點知冇晒綠色,好唔開心呀!結果就資助咗細佬買咗一部銀色,仲叫佢幫我問吓第二度有冇綠色……希望有啦!如果唔係,我就要俾多幾百元買部 T6V 的綠色啦,功能差唔多,細部一 d,連續播放時間短 d,但要俾多 d 錢喎……都係考慮吓先……

*********************************************************************

緊急呼籲!請大家立即到 http://www.hongkongdisneyland.com/ 登記做會員,然後喺 14.5.05 晚 8:30pm 睇翡翠台的《睡公主》,數吓入面出現過幾多次米奇標誌,然後參加遊戲,抽中可以免費得到 4 張 disney 入場門票!如果大家唔想玩,又唔介意去登記的,可以俾個 login name 和 password 我,等我幫大家玩,hehe,多 d 人參加,多 d 機會贏呀!贏咗梗係要預埋我一齊去玩啦!hehe,請多多幫忙!多謝晒!

台長: 山邊
人氣(170) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文