24h購物| | PChome| 登入
2005-02-26 22:01:09| 人氣64| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

人言可畏

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

話咁快又一個禮拜咯,時間真的過得好快!

呢排返工都係咁啦,冇乜特別,依然都係好多嘢做,research、drafting等等。每一日六點幾、七點的時候, Teresa 都會問我幾時走得,哈,我每次都話差唔多,然後,通常都會喺約 7:20 – 7:30pm離開公司,當然每個星期總有幾日係會再遲 d 架啦!哈,其實嘢又點會有做完的一日的呢?唉……有時仲要拎嘢返屋企做 / 睇,但返到屋企個人又好攰,hehe……所以,好多時候,拎返屋企的嘢會比我真係會做的多,甚至係原封不動咁拎返公司……哈哈!加油呀!Sabrina,你得架!支持你呀!

公司的是是非非真的令我覺得好厭煩呀!聽都聽到厭晒啦……都好嘅,我唔 show interests 落去,咁大家咪唔會同我講咁多,咪冇咁煩囉……hehe

星期二 (22.2.05) 係公司春茗,喺 Conrad Hotel 的金葉庭舉行,坦白講,全場都好悶,但 d 嘢好好食,翅呀、甜品有我好鍾意的湯圓和合桃酥,仲有老婆餅,yummy。而且喺呢晚,我們 4 個 trainees 一人獲得 $2,000 的 diligence award,hehe,悶 d 都抵啦!至於 lucky draw 方面……哈,一人一件 t-shirt。唉,其實都唔駛抽啦,索性一人派一件咪得囉……哈。

不過,喺呢晚就發生咗件事,就係當范律師宣佈亞珍得獎時,我們冇乜人拍掌,坐喺另一枱的Kenix 做口形問 Janice大家做咩唔拍 (澄清!我係有拍的,因為呢 d 係禮貌!只係我呢枱冇乜人怕啫,大概係因為大家唔鍾意佢卦,但我真的冇留意,因為我剛剛拎完獎,坐返埋位……) 是但啦,咁Janice 就將呢件事轉告同枱的其他人知 (佢地係 32/F的),點知就令 Kenix 覺得Janice唔啱,覺得佢好喺32/F的人面前話佢……唉,其實,起初都冇乜嘢,抽完獎,Kenix 行過來同我們傾計都冇嘢的,但唔知點解,完咗之後,我們 (Kenix + 我秘書Karen ; 我 + Janice) 分別返返公司搵 Teresa (佢有 d 嘢要趕,所以同 Matthew都冇出席春茗) 和放低件 t-shirt,返到去的時候,我們就見到 Kenix 黑晒口面,轉過頭,連 Janice 都黑埋……問Kenix走未,佢就話有嘢要同 Teresa講,咁Janice 咪陪我行去搭車,再折返搵埋 Teresa 去銅鑼灣 join 返 32/F的同事們飲嘢囉……

哈!大家估計係有人喺返公司的途中講咗 d 嘢,令 Kenix 有所誤會,於是就向 Janice 黑面啦!究竟係邊個?哈……

Kenix 嬲係因為佢覺得32/F的人唔鍾意佢,但佢又冇做過 d 乜,冇理由人地會唔鍾意佢,令到佢好費解。再加上,有人成日同佢講話 32/F的人唔鍾意佢,又對佢話要防人地之類的說話,令到佢喺今次的事件上,喺好多 not real 的 assumptions 下裁定 Janice 喺 32/F的人面前講佢壞話,於是就好嬲啦……

當晚,Teresa 講返俾 Janice 聽 Kenix 講過 d 乜,Janice 就打來同我呻話好嬲,話以後都唔會睬 Karen & Kenix,但我同 Teresa就分別勸佢唔好嬲 Kenix,因為佢都係俾人 (小人) 蒙騙咗……我仲同佢講,如果佢嬲第二個,我唔會阻止佢,但Kenix就嬲唔過,因為佢個人真係冇乜嘢,係直 d 和份人比較真啫,大家都係有所誤會,講清楚就會冇事啦……但佢依然好嬲……

第二朝返到公司,又係我們幾個勤力和準時的員工 (我、Janice、Teresa + Tony Au)就一齊討論呢件事,大家都勸 Janice 唔好怪Kenix,因為每個人都總會有發錯脾氣的時候,況且Kenix係一個可以和值得交的朋友,佢都係比人動搖咗佢的信念啫……結果?Kenix 返到來,塊面冇之前一晚咁黑,但就好明顯地係唔開心的。我們都冇能為力啦,只好默默地、靜靜咁勸吓大家啦!諗諗有咩方法可以幫佢地兩個化解呢個小小誤會。

感謝主!一切都係祢掌管的,祢滿有智慧,我們根本唔需要做 d 乜嘢,祢就叫率直的Kenix 自己去解決呢個問題,真的是解鈴還需繫鈴人。首先,佢一早就走去同 Karen 講咗十幾分鐘 (坦白講,我好唔欣賞呢個動作,因為佢真係要知道邊個人能夠幫自己化解是非,而邊個人只會製造是非!)。跟住,佢就同 Fion 講咗一陣,佢就主動走入Tony Au間房同Tony Au (Janice 個老細) 傾呢件事啦,真的傾咗好耐。之後出來,先發現原來 Janice 都有入到去,一齊傾。Kenix 就主動同我和Teresa解釋返件事,叫我們唔駛擔心,因為佢清楚明白晒,知道係自己唔啱,發錯脾氣,已經同Janice 道歉,都知道問題只出於一個人身上 — Karen,Kenix 比Karen 影響到,令佢覺得其他人會講佢是非,所以 d 人唔鍾意佢……其實 Kenix 喺某一個星期六的lunch 時都問過我同 Teresa關於 32/F的人的事,問我們佢地係咪真係咁衰,係咪唔鍾意佢……因為Karen對佢講,32/F的人非常之唔鍾意佢……嚇怕咗佢,令佢都唔敢同人地咁熟……咁人地又點敢同你玩喎?況且,礙於你同 Karen 的關係,d人都唔敢同你講咁多啦……

唉,之前我都因為 Karen 的緣故,覺得 32/F的人好衰,好唔鍾意佢地,而 32/F的人都覺得我唔好,因為我只會聽Karen 講。 但感謝主,我們的誤會好快冇咗,我相信背後係有人幫我講咗 d嘢,令呢個誤會化解咗 (hehe,我諗我知係邊個或邊 d 人做的,雖然大家都冇講,但我知的,多謝晒!) 感謝主!我們家吓好 friend,一齊玩、一齊講笑、一齊食飯,相處得真的好融洽!

經過今次件事後,Kenix 終於都明白到問題所在,知道Karen 對佢講咁多嘢,都只係想佢 support 自己,由於 Karen 跟 32/F的人喺我們來之前的一 D 過節,佢就想多 D人去support自己。起初,佢想我去 support 佢,但好快地,佢知道我唔會咁做,佢就轉移目標向 Kenix 下手。唉,我們唔知個過節係乜,都冇必要去知道、干涉究竟係乜,佢地的恩怨就由佢地自己去解決,我們冇必要,也唔好咁愚蠢去捲入佢地的恩怨入面。

同Karen 做朋友冇問題,但唔代表我會支持佢所有的決定。Teresa叫 Kenix 勸吓 Karen,Kenix 話佢唔會咁做,只會由得佢自己喺度講,佢話試過駁過Karen 一次,就比Karen 話返轉頭……Kenix 仲話,上次 Christmas 時Karen 向我訓話一事,哈,原來事前亞大家姐曾向Kenix問意見,雖則Kenix叫佢唔好,又話佢有咩權去話一個 trainee……哈,結果佢都有咁做到。可能佢覺得,我會因此聽晒佢話卦……哈,可笑地,我唔會囉,佢係一個點樣的人,我好清楚,因為佢實在太低招,但我又冇必要同佢硬碰啫,咪由佢囉……所以我都同Teresa 講,根本唔需要勸 Karen,因為佢唔會聽人講……

我真的佩服Kenix,佢率直、坦白、肯承擔,知道自己同 Janice之間有誤會,唔想大家繼續面左左落去,就主動去了解和解決問題,更重要係佢知道願意道歉,我欣賞你!雖則佢地喺Tony Au間房已經算係解決咗件事,但Kenix之後都特特登走入toilet同Janice 單對單咁講清楚和道歉,好嘢!我敬佩你!Tony Au講得冇錯,Kenix 真係一個值得交的朋友!

件事算係告一段落,Janice 和 Kenix 之後都有講有笑,我私底下都問過 Janice,佢道氣都應該下咗架啦,只係佢知道有人喺佢背後講佢,雖然唔知詳細係乜,但足以令一段關係惡化起來,所以佢好嬲呢個人……哈,我都只有同佢講:「我好明白你的感受,我之前都試過,只係你家吓先感受到啫……」哈,大家惟有一笑置之啦……

*********************************************************************

又講返 d 開心嘢丫!

星期三 (23.2.05) lunch 和 Sports House 的人食飯,電話、email合作得多,但今次都係第一次見,感覺幾好。當日下午,我們 4 個 trainees請大家食 tea,雖然要駛錢,但駛得好開心,因為我們賺咗 $2,000嘛! 再加上 Kenix 和 Janice 的誤會冇咗呢,真的值得慶祝!(但如無意外,1/3我要請老細、Karen和Mr. Woo食lunch呀,wow!應該會好貴呢!)

星期四 (24.2.05) 和星期五 (25.2.05) 的 lunch 分別約咗朋友食,好開心呀!尤其是星期五呀,我過咗中環同Arthur食,佢帶我去間有貓的餐廳度,雖然 d 嘢食唔係話好突出,但 d 貓好得意呀!最搞笑係,當我個雞翼烏冬來的時候,有隻小貓突然從一個客人處跳上來我度,係咁“hung”住我個午餐,哈,佢好得意呀!但我冇理由俾佢食架,會變生滋貓架嘛,又唔衞生呢,佢食完,我仲駛食的?咁我咪惟有話:「乖啦,等姐姐食埋飯先再同你玩吓」,然後就抱返佢落地囉,個老細都將佢抱俾另一個客人,咁咪唔會阻到我食飯囉……點知個客人走咗,隻小貓咪又跳上來我度,哈,我咪再抱走佢囉,今次個老細將佢抱遠 d……哈,到我食完啦,佢又走來,望住我,佢地都話:「睇吓隻貓係鍾意你丫,定鍾意你碟嘢食先?」哈,我咁人見人愛,梗係鍾意我啦!見佢紮晒馬咁,再向上一躍,跳咗上我度,就瞓咗喺度唔肯走啦,hehe……我話佢好“dea”人,鍾意人同佢玩,但個老細話,佢唔係成日都係咁架,哈哈,所以佢真係鍾意我先跳上來架!哈哈!可惜,我要走啦,惟有下次先再同你玩啦!

今日係星期六 (26.2.05),見咗兩個客,第二個客見到成兩點,好彩佢走咗之後,我老細都肯放人,咁我就放工返屋企啦。

咁就一個禮拜啦……時間真的過得好快,要珍惜時間,把握每個學習的機會,加油呀!求主帶領!

台長: 山邊
人氣(64) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文