24h購物| | PChome| 登入
2005-02-17 23:31:39| 人氣56| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

農曆新年

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

年廿八 (6.2.05) – 我並沒有大掃除,返過教會後,下午便再同媽咪行街辦年貨,夜晚就喺亞婆度食團年飯,都係例牌的盆菜。

年廿九 (7.2.05) – 當晚同同事去咗澳門茶餐廳食飯,之後去咗行維園個花市,好多人,好熱鬧呀!仲好迫人o忝呀!對上一次行維園花市,應該係 F.6 的時候,好耐歷史咯……今次本來想買個風車,但因為太多人,冇乜點留意 d 攤檔,只係打咗個「白鴿轉」就走咗。

年三十 (8.2.05) – 當日 lunch 同Tony Au, Ernest, Patrick, Louaan, Patty, Teresa, Janice 去咗 PP 食泰國菜,yummy!下午放四點,但都搞到成五點先放工,唔係有 d 咩趕,而係公司又出 memo,要 d 秘書和 filing clerk 輪流喺 lunch 的時候留喺公司聽電話,呢個係佢地 contract 其中一條 clause,但由於近日有 d 人冇跟到個 roster 去做,結果冇人聽電話,大老細就發晒“難渣”,臨放工前十分鐘決定出 memo,要 d sec 和 clerks 簽收番,答應以後跟 roster 當值,當值時要坐喺 reception 位,those who fails to do so will be penalised for $100, if one who fails to do this for 3 times within a yr, he/ she will be fired... those who do not accept this clause, should submit their resignations directly...哈哈……好嘢,真係不願置評呀!

之後,當晚喺屋企食團年飯,夜晚去咗行屯門個花市,專程去買風車,yeah,我將它放咗喺露台度,有風就會轉啦,我好鍾意它呀!也好鍾意食芝麻餡的湯圓!

大年初一至初四 (9.2.05 – 12.2.05) – 年初一早上 3:45 身,梳洗後,喺5:00am 街,搭的士去機場 check-in,喺 McDonald’s 食早餐,換咗個 The Incredibles 的 bb 公仔,好得意架!8:00度起飛去菲律賓,around 10:00am 到達,咁就展開我們一連四日的菲律賓之旅。總括而言,個旅程都好愉快,感謝主賜女兒一家平安的腳步,感謝主!好玩的有坐馬車夜遊唐人街,而最好玩的都係喺第三日到百勝灘坐獨木舟和衝瀑布,好好玩呀!正呀!

我們喺 Philippines 買咗好多嘢食和手信返來呀!真係好開心呀!感謝主的帶領!特別係因為喺我們返來後的星期一,Philippines 發生三宗炸彈爆炸,好得人驚呀!感謝主,讓女兒一家平安的返回香港,THANK YOU LORD!

年初四 (12.2.05) – 好朋友 Doris 喺 Singapore 同偉洪結婚啦,雖然我唔能夠出席佢地的婚禮,但都衷心祝一對新人,祝你們百頭皆老,永結同心,喺主的愛裡建立家庭!恭喜晒!

年初五 (13.2.05) –下午去咗遊車河,夜晚同靚妹仔到波波池玩,佢真係好得人鍾意呀!

年初六 (14.2.05) – 開工啦!好唔開心呀!咁快就要返工……但我逗咗好多利是呀!hehe,算啦,haha……

尋日 (16.2.05) – 好開心呀!返工咁耐,我終於都有機會自己去 draft 份 Statement of Claim 和 Statement of Damages 啦,多謝 Ms. Leung 和 Mr. Woo 俾呢個機會我,多謝晒!多謝 Mr. Woo 的教導,請多多指教!

至於亞珍……哈哈,都係咁啦,都係幾乞人憎架…哈哈,我真係好衰呀!今期最搞笑係,佢叫我 Daddy 做「小蜜蜂」,哈哈,咩意思呀?我諗係因為佢叫 Brian,我秘書鍾意叫佢做亞B,因此令亞珍認為 亞 B = Bee,哈哈,笑死我們啦!「嗡嗡嗡……」

台長: 山邊
人氣(56) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文