24h購物| | PChome| 登入
2005-02-05 22:40:54| 人氣52| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

The Gap is BIG!!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

喺呢個幾禮拜裡面,亞珍的惹笑指數不斷上升,真係想笑死我們咩?哈哈……最經典的都係 “The Gap is BIG!” 和 “媽咪事件”。

經典一:
話說有一日 lunch time 之後,Jimmy 問我叫咩中文名,講完之後,Tony Au就講笑咁話:「你要記住,係秀華,唔係華秀」,我、Teresa和 Jimmy 都唔明白佢講緊乜,佢就繼續講:「吓?華秀都未聽過?狼過華秀隻狗喎……」我們依然唔知佢講乜,亞珍就搭訕話:「吓?咁出名的典故,你們都唔識?唉,冇計啦,你們冇讀過文學」,再跟 Mr. Au講:「唉,我們同佢地有 generation gap 架。」哈,我們經已忍住唔笑啦。跟住 Tony Au就問 Kenix知唔知“狼過華秀隻狗”點解啦,連 Kenix 都話唔知,哈哈……亞珍就突然彈出一句“The Gap is BIG!!!”,佢仲要係好強調咁講喎,哈哈,我們都真係忍唔住啦,立即爆笑,而我同 Teresa就笑得最大聲,“卡卡聲”笑……哈哈,連 Kenix 都忍唔住喺自己個位度偷笑……哈,我就笑到肚痛咁講:「obviously」,哈哈,真係想死呀!哈哈,我知我們有 gap,咁點丫?都唔駛提醒我們個 gap 好大卦,哈,知唔知咩叫“崩口人忌崩口碗”呀?哈哈……老老實實,佢一味喺度話係 d 咩文學典故,但就一路都講唔出點解,和個出處係咩。哈,Kenix 上網 check,知道呢個係一 d 俗語,形容人地好狼咁解的。亞珍聽到我們喺度討論緊個解釋,搭訕咁問點解和個出處……哈,你又話你識? 我同 Kenix都覺得文學典故唔會咁俗的,我就串吓亞珍的“典故”話:「咁典故的定義都好廣泛的」,點知亞珍收唔到,仲好認同咁話:「呀,小師妹講得冇錯,典故的定義係好廣泛的」。我返到屋企問讀文學的細佬,佢都話冇聽過,哈……麻煩唔好吹得就吹啦……定係我們個 gap 真係咁 BIG?!

經典二:
話說之前喺 Christmas party 度我同 Brian 影過幅相,佢地取笑 Brian 係我 daddy,咁我們好順理成章咁就互相稱呼對方為 daddy 和女女啦。有一日我發現 daddy 剪咗頭髮,我就好奇咁問:「咦,daddy 你幾時剪頭髮架?」daddy喺度諗緊係幾時剪時,亞珍就彈出一句:「乜佢 (即我) 叫你 (Brian) daddy?咁你即係對我唔好啦?」我同 Brian 都呆咗一呆,哈,我真係唔識俾任何反應,講真呢個又唔知係 d 咩 logic 來的,點知 Brian 就鬼馬咁話:「咁你 (亞珍)可以做媽咪架」,哈,我立即變臉,對住 Brian做口形咁話:「唔係卦」,但我都要幫手打完場,講一句:「我唔介意架」,哈,亞珍就好大反應咁話:「你梗係唔介意啦,我介意呀」,哈哈,真係唔衰攞來衰,唔好咁八卦,咁多嘴咪唔會俾人笑係媽咪囉……亞姐,我媽咪好過你好多架,想我做你個女?咪駛旨意呀!!

經典三:
又有一次,亞珍同 Mr. Au 喺度傾緊計,講緊 Mr. Au同邊個邊個打過 golf,咁佢個秘書Janice就插嘴澄清咁話:「請大家知道,真係好耐好耐以前的事」,因為佢想取笑 Mr. Au好耐冇打 golf,咁 Mr. Au就走埋去 Janice 度作狀要勒死 Janice,見到佢地咁玩,大家都覺得好搞笑,而 Mr. Au 就笑到唔知自己講緊乜,我們就繼續喺度笑佢兩個,點知亞珍就突然拍枱再指住 Mr. Au話:「我係 judge,continue」……哈哈,真係搞笑,你冇嘢呀?話自己係 judge?哈哈……犀利!

*********************************************************************
哈,算啦,唔想好似喺度講是非咁,哈,不過,真係好好笑呀!!

講吓其他,上星期六 lunch 同同事去咗“和民”度食飯和吹水,食到五點就四散,我就返金鐘會合媽咪參加去菲律賓的茶會啦,冇乜特別,聽咗幾個字咁大把就散會,我們就去咗百佳買咗 d “叮叮” 嘢返屋企食啦。

星期日返教會,上返個好耐都冇上的主日學,今次講到閱讀。好慚愧地,我冇閱讀的習慣,所以我份人好“枯”,哈,真係要“的”起心肝去搵 d 自己有興趣的書來睇吓,慢慢培養一個良好的閱讀習慣!

星期三晚原本會同同事唱 karaoke,順度 farewell Grace (屯門秘書),但因為一 d technical problem,我冇去到,變咗同媽咪行街。希望下次有機會去啦……今日 (星期六) 就係 Grace 的 last day啦,我們影咗好幾張相留念。雖然大家識咗唔係好耐,但我真係好唔捨得你呀,你記得得閒就打俾我,約吓我食飯啦!最緊要係新年的時候,你要派利是俾我呀!!hehe……

星期四 lunch同老細約咗 HAB d 人去鏞記食飯,真係食到捧住個肚返去呀!味味餸都好好食呀!我最鍾意就係個新鮮出爐芝麻饀的煎堆啦,真係好好食呀!Yummy!!個蛋撻都好好食呀!正呀!

星期五就係 Jimmy 的 last day,轉眼間,Jimmy都喺度一個月啦,下星期六佢就要返澳洲繼續學業啦,都係嗰句,雖然大家只相處咗一個月,但你要離開,我們都好唔捨得你呀!下次返來香港,記得搵我們呀!或者再來呢度做 summer student 丫!仲有就係 keep 住 icq 聯絡呀!而尋晚我、Janice、Teresa、Patty就請 Jimmy 食飯啦,喺 PP的 Dan Ryan's 度食,又係食到捧住個肚走,都係好好食呀!下次一定要試埋個 Molten Chocolate Cake先走呀,我們又吹水吹到成十一點幾先走。Jimmy帶咗相機同大家影相,喂,記得 send 返 d 相俾我們呀!喂,星期一 (年廿九) 去澳門茶餐廳食飯,之後再去行花市呀!一齊來丫!

台長: 山邊
人氣(52) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文