24h購物| | PChome| 登入
2005-01-25 23:48:43| 人氣106| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

嘩哈哈,大老細見報呀!

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

尋日一早返到公司,Teresa 就話上網睇蘋果日報見到大老細篇報導,話咩“女律師駕駛直昇機食海鮮”……哈哈,好犀利呀!轉個頭 Matthew 就買咗份報紙返來,我們就一齊睇篇報導,又喺度議論紛紛,Tony Au 一來就睇最尾嗰段,仲喺度笑人o忝,真係衰……哈哈!

不過,Ms. Fenn 都真係好犀利,原來佢真係好架勢架,係香港唯一個擁有直昇機的女機師,好巴閉呀!姑勿論佢以咩心態去睇自己擁有直昇機,或識得駕駛直昇機……講真嗰句,我真係好佩服佢,真係女中豪傑,行出來好有威勢,真係成個大老細款,嚇得吓人架!好嘢!大老細果然係大老細,因為威嚴呢家嘢唔係個個人都有,Ms. Fenn 就真係成副老細格!

喺呢方面,我真係幾佩服佢,佢真係好本事!唔知我將來能唔能夠可以好似佢咁,行步路、講句說話都咁有信心,咁有說服力呢?我真係要好好的向佢學習!

加油呀! Sabrina,我知你得架!你一定得架!

P.S. 不過,唔駛樣樣嘢都要學足晒 Ms. Fenn 的,只係學佢的本事就夠架啦,hehe!

*********************************************************************

聽日 lunch,我們又叫 Pepperonis pizza 食啦!yummy,好鍾意食 pizza 呀!yeah!!諗起都流口水呀,快 d 到聽日 lunch 就好啦……

死啦,成日掛住食,食大個胃啦,真係要節制吓啦,為咗自己和個荷包著想,真係要小心小心!嘻嘻……

台長: 山邊
人氣(106) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文