24h購物| | PChome| 登入
2005-01-23 22:46:29| 人氣65| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

轉移目標

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

我之前成日喺度講自己有幾唔鍾意個秘書,又話佢係全公司的公敵,哈……感謝主,喺上次佢向我攤牌後,大家的關係和諧咗,可能係因為佢知我唔鍾意佢咩都奉旨咁、又咩都扮晒大家姐咁,所以佢收歛咗,而我亦都唔想大家的關係繼續僵持落去,所以大家都客客氣氣,互相尊重,或者係大家都開始搵到一個適合大家的相處方式卦……感謝主,我冇咗早前的怨氣,真的希望自己能喺呢間 firm 好好地 train 足兩年,把握每個機會去學習。我唔介意由邊個人來教我,不論佢係老細、秘書、或者 filing clerk,我來呢度係學嘢,只要係學到嘢,教到我的,我唔介意佢係何方神聖,我要求互相尊重,我唔需要你來奉承我,你亦唔好奢望我會奉承你……我只希望大家能合作愉快,將件事辦好便好!!親愛的主,求祢賜女兒諸般的智慧去應付工作上的一切試煉,都叫女兒能活出主的樣式,做個活信徒,求主使用我。

咁我呢排又有咩搞作呢?都冇乜特別,日日如常咁返工,做返放低咗好耐冇做的 OR,主要係因為 Jimmy 做咗 d 203 a/c,我要睇過先可以出街,咁我咪順手 reply 吓 d 十年都未 reply的信件囉……

13.1.2005 — 係靚女秘書 Janice的生日,佢唔想大搞 (因為佢唔鍾意某 d 人),所以當日 lunch就只有我、Teresa、Patty 和 Jimmy 一齊出街食飯。Tea time 就梗係有生日蛋糕啦,係 Tony Au 買的,真係好羨慕呀!希望出年生日,我老細都會買生日蛋糕俾我啦!最好的就梗係好似 Tony Au咁,又請食飯,又買生日蛋糕、又有利是收啦!!哈哈,我好貪心呀……而當晚的例會,Jimmy 都有出席,完咗之後,我問佢感覺如何,佢就梗係話幾好啦,但就問我們點解唔講嘢喎……哈,有咩好講喎??呢晚都收到個好朋友的一個好消息,恭喜晒!祝福你!

14.1.2005 – 呢日係我第一次上3 min. summons,不過唔係幫我老細,而係幫 Ms. Ip,因為佢個 trainee 張 training contract 未整好,而佢自己又有另一個 trial,所以就搵我頂上。哈,我從來都冇去過睇 3 min. Summons,突然要我自己上,真係好驚。之前一日就問清楚老細 d procedures係點,又睇晒個file。唔係 d 咩特別嘢,只係我們申請 cease to act 啫,hehe,但未試過,真係好緊張。當日,10:15am我就走過去 high court 度睇吓個形勢,都感受吓個氣氛。感謝主,都叫做順利!未試過,真係唔識,所以真係要俾心機去學。跟住 lunch 就同維他和拉架仔食,都送出咗兩份 Christmas & new year 禮物,hehe,遲來的禮物,請不要見怪,小小心意,希望你們鍾意。

15.1.2005 – LMC 的同學來咗屋企打邊爐,真係好耐都冇請人來屋企玩啦,好開心!真係好開心!雖然只係得十人,但都夠啦,我間屋容納唔到咁多人……嘻嘻。當晚,我們只係玩到 12點度就四散,唔再好似以前咁喺我度玩通宵,哈,冇計,人老啦,要瞓覺呀!!下次再玩過啦,呀,下次要影多 D 相呀!!期待下次的聚會。

16.1.2005 — 哈,瞓到成點先起身,正呀!真係好耐都冇瞓到咁晏,嘻嘻,之後就出荃灣行街。主要係去 Mastina 拎番 d 改好咗的衫,點知喺愉景新城食完嘢之後,行過周生生,見到 d 米奇老鼠的裝飾,就好奇咁走咗入去……哈,出事啦,咁就買咗一套三件的米奇手飾:耳環、吊墜和介指啦……嘻嘻,真係大件事,要節制吓先得啦……

哈哈,講返轉移目標丫,今期 office 至紅的唔係我個秘書,而係另一個 trainee。哈,佢擺款、扮嘢、冇禮貌……呢 d 缺點真係仲犀利過秘書呀!佢仲要對自己個老細都咁冇禮貌,真係好嘢!真係登 Ms. Ip 同秘書Fion 慘呀!講真,佢又冇對我咩,只係佢 d 態度好差。最搞笑係,佢成日走來食我 d 香口珠,食晒咁滯,成日話買番俾我,都係得個講字,我唔係話小家到要同你計較,但你都唔好咁假囉。星期四 (20.1.2005)晚,佢又就來食,猛話唔好意思,因為自己嗰 d 食晒,又成日唔記得買返俾我喎,唉,我咪叫佢買返 d 返來 refill 囉……點知佢話:「咦,係喎,我聽日去買,邊度有得買呀?屈臣氏有冇得買呀?」哈,好嘢,自己買俾自己就識買,叫你買返來大家食,你又唔識,好嘢!!第二朝見你食返自己嗰 d,即係你買返俾自己啦,哈,又話唔識買?只係唔想買啫……雖則你lunch time 返來買返俾我們,仲堅持放喺我度,但真係唔好啦,費事你以為自己買的,成日走來食,又唔知我們見食晒,就自己夾錢買番……唉,仲有好多令我睇唔過眼的嘢……

唉,好討厭呀,討厭自己對人諸多批評,可以少 d 批判,多 d 去欣賞人嗎?主呀!求祢叫女兒去愛身邊所有的人,少說話,多做事!求主垂憐!

21.1.2005 (星期五) 晚諗住同媽咪出街食飯,點知喺臨放工前收到對家的一封信,我們就要連夜諗計覆信,唉……我當晚十點幾離開公司,就過尖沙咀找肥仔,因為佢喺嗰邊“飲”。點知佢要載埋 d 人返屋企,我們要成十一點幾先返到屋企,我當晚只係食咗差唔多半磅栗子做晚餐,同 Teresa 玩 icq 傾到點幾,沖埋涼成兩點先瞓……唔知係咪太夜食栗子的緣故,第二朝起身,個胃唔係好舒服……嘻嘻。

22.1.2005 – 老細差唔多一點先叫我搵 cases,點知個 website 又有 d 問題,IT partners 又來裝 scanner 和colur printer,仲要係用我部機來做主機,d電線喺我腳前,真係討厭,我踢甩d 線,唔好頼我呀!搞到我想放工又放唔到,成 1:40pm 先走,好唔開心!好彩,之後同 Teresa 和 Kenix 去咗中環「天與地」食飯和吹水,當堂開心好多。之後,四點幾就約咗個 friend 睇《The Phantom of the Opera》,點知 IFC d tickets冇晒,只係得返星期日的 tickets,結果我們去咗荃灣 Broadway睇七點三嗰場,好正,真係好好睇!怪不得,Teresa 睇咗兩次,Kenix 睇咗一次,都仲話好想睇,因為真係好好睇!

今日 (23.1.2005) – 返教會,一心又係諗住返主日學,點知都係取消咗,之後去咗剪頭髮。三點幾返到屋企,就即刻睇尋日搵的 cases,再向 Ms. Leung 報告,到咗五點幾、六點,終於都可以停落來啦……感謝主!

*********************************************************************

人大咗,老咗,需要面對生離死別的時間多咗,雖然內心好傷痛,但 C'est La Vie,this is life,我們唔能夠阻止呢 d 事發生,人真係好渺少,唯有主,祢掌管萬有,求祢安慰我們,賜我們勇氣去面對將來,求祢叫我們能珍惜在世的日子,盡力的為主侍奉,願祢的旨意成全,阿們。


*********************************************************************

初一至初四,我會同屋企人去菲律賓旅行,要請半日假,又冇開年雙封利是……嗚嗚……但,真係好耐都冇試過一家人去旅行啦,又未去過菲律賓喎,可以去走走,抖抖,都係件好事,求主帶領女兒一家的腳步,賜我們一個平安和愉快的旅程!

台長: 山邊
人氣(65) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文