24h購物| | PChome| 登入
2005-01-12 00:37:08| 人氣43| 回應0 | 上一篇 | 下一篇

今期至愛

推薦 0 收藏 0 轉貼0 訂閱站台

2005 年啦!祝大家新年進步,心想事成,萬事如意……

記得去年的 1 月1 日,我跟父母睇《地下鐵》,當日都發生咗件頗搞笑的事。

今年的1 月1 日,我就跟父母去咗珠海和澳門,坦白講,冇嘢好玩,只係行吓,食吓咁,最滿足的係食咗包栗子,yummy! 去到澳門就入咗兩間賭場 ( 金沙和希臘神話 ),名副其實的烏煙瘴氣,所以只係逗留咗一陣就離開!吃過晚飯後就坐的士去碼頭,點知返海港城的船已喺 15 分鐘前離開,我們只好轉乘到中環的船,再轉地鐵過尖沙咀,再駕車回家,咁就成 12 點啦!

第二日返教會,一心諗住上主日學,點知因為自重班學生話要停課去慶祝新年,所以師母和我們就扭計叫劉牧師都唔好上堂啦……哈哈,我們的奸計梗係得逞啦!不過,實在太耐冇上主日學啦,感覺好空呀!之後,就拎咗件米奇老鼠大褸去整,就返屋企咯,因為媽咪病咗呀……所以,呢日我就好乖吓咁喺屋企做公司的嘢啦!

3.1.2005 — 呢日係 Jimmy (喺澳洲返來做 1 至 2個月的winter student) 第一日返工的日子,佢真係好細個,好得意呀!但我真係冇嘢俾佢做,Ms. Leung 就叫我俾 d 203 a/c 佢做……真係慘!冇計啦,我都想清咗呢 d 嘢佢,但真係未有時間……俾心機呀!最搞笑係今日 (11.1.2005)我走去搵 Jimmy 時,見佢伏咗喺枱上,就問佢係咪做到好悶,點知佢冇反應,我就揮手咁叫:「喂,Jimmy……」,哈,嚇到佢即刻彈起,然後猛話:「死啦,死啦,唔好意思……」。哈,唔緊要,我都知做 203 a/c 好悶架啦!我初初都用咗成個月去清咗一批啦!希望你喺呢段時間可以清咗呢批佢啦!我一有時間就同你一齊整吓,唔駛驚,多個人一齊做,應該會快 d 的……

5.1.2005 — Tony Au 因星期一 settle 咗單 case 而請大家到名都食飯,多謝晒!但秘書爸爸入咗院,冇返工,佢打電話返來時都想喊想喊咁,搞到我都好想喊埋一份,感謝主!佢爸爸家吓冇乜大礙,求主垂憐!而當晚都係我返工有史以來,最遲放工的一日!雖然當日放工噴殺蟲水,以為可以早放工,點知係要將 d 嘢搬去 Mr. Woo 度做,結果做到成 12點先可以走人……返到屋企都成 1 點啦……好攰呀!!

7.1.2005 — 就同同事去咗北角街市食海鮮,一行九人,食咗好多嘢,都幾好食架!好開心!下次再去過!

之後幾日都冇乜特別!同秘書關係都好咗 d,希望大家可以互相尊重啦!

9.1.2005 — 第一次喺香港坐直昇機,第一次喺高空睇香港,第一次坐 Matthew 駕駛的直昇機,我坐機頭呀!好開心呀,好好玩呀!睇咗好多香港的島嶼,都睇咗廸士尼樂園呀!好大呀!第時一定要去!我們仲睇到維港的夜景o忝呀!真係好靚架!我都影咗 d 相,但由於當日的 visibility 好差的緣故,d 相影得麻麻,可惜,可惜……不過,唔緊要,已經約定 Matthew 搵日天氣好 d 再飛過,下次同 Teresa & Janice 一齊飛,yeah!好開心呀,好期待呀!hehe,坐直昇機前都食咗包栗子,晚飯後就食咗個什果涼粉,yummy!


*********************************************************************
好啦!講返今期至愛先,我發覺我一到冬天就好鍾意食栗子和朱古力,真係好好食和好想食!即使好飽,都好想食,哈哈,死啦,咁食法,實肥死啦……真係要節制吓啦!不過,我又好想食 Mrs. Fields D cookies 呀,日日行過,聞到好香,真係流晒口水呀!

至於公仔方面呢,我發覺我近期都幾欣賞 Monchichi呢隻馬騮仔,好得意呀,行街見到佢的 products 都好想帶晒佢地返屋企,可惜佢地實在太貴啦,貴到我覺得唔係好值,所以都係欣賞佢算啦!或者,得唔到的嘢,係矜貴 d 的呢,hehe!仲有就係 tigger 呢隻老虎仔,唔知係咪俾 tiger妹妹影響到呢?哈哈!不過,我的至愛依然係 Mickey Mouse!

顏色方面,我以前鍾意藍色,咩都揀藍色,連衫都係藍色。但自從有人問我除咗藍色衫外,有冇其他顏色的衫後,我就轉移目標去咗粉紅色度啦,近期就鍾意咗買綠色、黃色、橙色呢 d 我冇乜的衫啦!哈,我個 friend 之前送咗個髮夾俾我,話特登買藍色俾我,因為知我鍾意喎……哈,嗰刻真係想講佢知,我變心啦!我今期鍾意咗綠色……不過,算啦,我都鍾意藍色的,多謝晒!另外,可能係靚女秘書的緣故,我多咗留意有毛毛的衫,hehe,但我都係唔係咁欣賞,因為 d 毛四圍飛……

hehe,原來我係咁易變心的……

台長: 山邊
人氣(43) | 回應(0)| 推薦 (0)| 收藏 (0)| 轉寄
全站分類: 心情日記(隨筆、日記、心情手札)

是 (若未登入"個人新聞台帳號"則看不到回覆唷!)
* 請輸入識別碼:
請輸入圖片中算式的結果(可能為0) 
(有*為必填)
TOP
詳全文